בארץ

נתניהו השתולל וצעק בישיבת הממשלה: "סרבנות הטייסים פוגעת בביטחון"

הקלטה חריגה מישיבת הממשלה חושפת עד כמה באמת מוטרד רה"מ נתניהו מאיום הטייסים להפסיק להתנדב למילואים: הוא יוצא מכליו, מרים את קולו, דופק על השולחן ומזהיר: "אני לא יכול לדמיין את החומרה, זה פוגע בכושר ההרתעה של ישראל כבר כעת". צפו בתיעוד
מערכת ice |  10
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון, תומר נויברג)
ככה עוד לא שמענו את ראש הממשלה נתניהו: בפומבי הוא נשמע נינוח ובטוח, אבל בהקלטות שנחשפו הערב (רביעי) בחדשות 13 מישיבת הממשלה, נשמע נתניהו יוצא מכליו, מרים את קולו ודופק על השולחן בחוזקה על רקע איום הטייסים לא להתנדב ולהופיע עוד לשירות מילואים.
"אני לא יכול לדמיין חומרת דברים גדולים יותר, של ארגון הפרה המונית כזאת של חוק השירות או אם תרצה של סרבנות", צעק נתניהו לעבר היועצים המשפטיים. "זה בלתי ניתן לתפיסה. זה פשוט אי אפשר לתפוס את זה".
פרקליט המדינה עמית איסמן משיב לנתניהו כי כל קריאה לסרבנות או מרי נבחנת לגופה, ומצליח להרגיז את ראש הממשלה, שדופק על השולחן בתגובה וזועק: "אם אתה אומר שכל מקרה ייבחן לגופו ולנסיבות שלו, אתה צריך להיות שם! אלוהים אדירים באמת לביטחון המדינה! כל מקרה לגופו? זה מקרה שפוגע בגוף המדינה, בביטחון המדינה".
ועוד המשיך וצעק נתניהו: "אתם יודעים מה זה עושה לאויבים שלנו? וזה לא רק ההשבתה של יכולות, זה גם מה שזה עושה לכוח ההרתעה שלנו. מה זה עושה, אני לא אביא כאן דוחות מודיעיניים, אם תרצו בדלתיים סגורות אני אראה לכם מה זה עושה, זה לא דבר קטן".
 

מובילי מחאת "כוח קפלן" מסרו בתגובה לחדשות 13: "נתניהו חושף כי הוא מבין היטב שהעברת החקיקה הדיקטטורית היא פגיעה אנושה בבטחון המדינה. אם נשארה בו טיפת כלפי מדינת ישראל עליו להפסיק את ההסתה ולהודיע במיידית על גניזת החקיקה".
כזכור, מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר, נפגש שלשום (שני) עם נציגים ממחאת הטייסים, והם העבירו לו את המסר לפיו: "נשבענו לשרת את הממלכה ולא את המלך".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    היחידי שפוגע בביטחון המדינה הוא נתניהו (ל"ת)
    משיח 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 9.
    ביבי, למה אתה לא צורח על האשם במצב הזה?? (ל"ת)
    רר 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 8.
    ביבי כועס בצדק על הפרה רחבה של חוק שירות ביטחון. אבל ..
    מגילת העצמאות 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי כועס בצדק על הפרה רחבה של חוק שירות ביטחון. זה לא חוקי. בעצם יש עוד הפרה רחבה של חוק שירות ביטחון ע"י החרדים וכדי לשמר הפרה זו גורסים את מגילת העצמאות ומנסים לשנות את המשטר. כנראה שעת לעשות הפרו תורתך.
    סגור
  • 7.
    ביבי גרוע מטיבי
    שמיר 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אבי האמולל הורס מדינה שלמה עם חבר מרעיו שלא מבינים את מלוא משמעות מעשיהם לדראון עולם
    סגור
  • 6.
    אפריקה עכשיו
    המלך עופר המשיח 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    86.5 אחוזים ללא תעודת בגרות (נכון לשנת 2021). 95.5 אצל הגברים. הרפורמה נועדה לקבע את זה לעולמים. זה לא יעבור. תורה, עבודה, ומעשים טובים למען המולדת. מי שרוצה מדינת השם וצבא השם ומשתמטי השם ותקציבים לא מהייטק אלא בעזרת השם -- שייתאגדו מועצת החכמים וישאו ברכה. בישראל שהוקמה על ידי תנועת ההשכלה, זה לא יעבור. כל המהנדסים שמצאו לנו פטנטים להשקייה, ולהתפלה של מי ים ולתקשורת בין משתמשים (ICQ) ולמצלמות בתוך גלולה -- אלו לא מוכנים לבערות כזו ולא מוכנים לחוקים מושחתים ללא ביקורת. נכון, הביקורת של בית המשפט לפעמים מרגיזה -- אבל היא לא נעשית בוואקום ורוטמן-לוין עושים לנו פיגוע והם לא ימנים בכלל. הצביעו נגד סיפוח בקעת הירדן (אני הייתי מצביע בעד).
    סגור
  • 5.
    צדיק
    יאצק 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא השתולל , אייך הפך עורי אחרי שהוגשו נגדו 3 כתבי אישום מטרלל את המדינה רק בגלל זה ועוד בא בטענות חסר בושה האיש הזה מר נתניהו
    סגור
  • 4.
    ואת הטמטום שלך ביבי אפשר להבין- פגע רע, הורס ישראל (ל"ת)
    טמטום של מי ? 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 3.
    מה המלך של הביביסטים השתולל ? לא מאמין. וגם שיקר ? (ל"ת)
    השקרן משתולל ? 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    איש קטן ועלוב,ראש מכשלה הכושל ביותר
    קלימי הכורדי 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אבי הפצצה הגרעינית האיראנית
    סגור
  • 1.
    פוטש (ל"ת)
    פאשיסט אדום 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור