בארץ

מחאת הטייסים חוזרת: "נשרת את הממלכה, לא את המלך"

במסגרת פגישה של נציגי מחאת הטייסים עם מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר, המוחים העבירו את המסר לפיהם: "נשרת את הממלכה ולא את המלך"
מערכת ice | 
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בכניסה לחיפה (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר, נפגש אתמול (שני) עם נציגים ממחאת הטייסים, הנציגים העבירו לו את המסר לפיו: "נשבענו לשרת את הממלכה ולא את המלך". פגישה זו מגיעה על רקע המשך חקיקת המהפכה המשפטית.
נזכיר כי לאחר מספר דיונים, בצה"ל הגדירו את המספר המונה כמה מאות טייסים ומשרתי מילואים ב-מ"מ (אגף המערכים המיוחדים) שאותו הגדירו כ"קו אדום". במידה ומספר המילואימנקים שיחליטו לא להגיע לשירות המילואים יחצה את מספר זה, צה"ל יצא מכשירות מבצעית.
הרמטכ"ל ארצי הלוי התייחס לגל הסרבנות של המחאה הנוכחית ואמר: "הימים הללו מחייבים אותנו להתמקד במשימת הביטחון ובלכידות התומכת אותה, כך נהיה מוכנים לכל אתגר ובכל זירה. אין לנו את הרשות במציאות הנוכחית שלא להתייצב לכל אתגר ומשימה".
נזכיר כי יום השיבוש הגיע לשיאו היום (שלישי), עם הגעתם של המוחים לנתב"ג. היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה קבעה מוקדם יותר כי למפגינים מותר להפגין בנתב"ג: "יש לאפשר למשטרה ולרשות שדות התעופה מרחב פעולה ליישם את האיזונים האמורים בשים לב לנסיבות הקונקרטיות, ולפעול בהתאם למיטב שיקולי דעתם המקצועי והמבצע, כפי שנעשו עד כה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה