בארץ

מנהלת רשות החברות עונה לאמסלם: "איומים רק מגבירים את נחישותי"

מיכל רוזנבוים לא נבהלה מהמכתב הבוטה ששיגר אליה השר: "בכוונתי להמשיך ולפעול בהתאם לדין ולהמשיך לפנות ליועצת המשפטית לממשלה לפי הצורך ובכל מקום שבו הנחיות כבוד השר מעוררות שאלות משפטיות"

מערכת ice |  1
דודי אמסלם (צילום יצחק הררי, דוברות הכנסת)
הקרב בין השר דודי אמסלם למנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים נמשך. לאחר שלפני מספר ימים טענה כי מופעלים עליה לחצים, השר שיגר היום (חמישי) מכתב משלו, בו כתב כי הוא מבקש ממנה לא לפנות אליו: "לא אהיה שותף למשחק שלך" כתב לה אמסלם והמשיך לתקוף את רוזנבוים: "לאור החשדות נגדך ובהמשך להתנהלותך השערורייתית, אני מסיר אחריות ממך ולא מעוניין לקרוא את המכתבים שלך".
כזכור, הקרב בין השניים הוא על רקע רצונו של השר אמסלם להדחתה של רוזנבוים מתפקידה, מכיוון שהיא חוסמת את מינוייו הפוליטיים של השר, לטענתה, אמסלם מצידו טוען כי הוא פועל להדחתה של רוזנבוים עקב חוסר יכולתה למלא את תפקידה. 
רוזנבוים לא המתינה זמן רב ושיגרה מכתב מענה לאמסלם ובו כתבה: "במענה למכתבך מהיום, אבקש להבהיר כי בדעתי להוסיף ולפנות לכבוד השר בכל נושא בו הדבר נדרש על פי דין ומבחינה מקצועית. במכתבך הגדרת את הפניה ליועצת המשפטית לממשלה בקשר להנחיות כבוד השר, כ'פוטש' כנגד השר. בכל הכבוד, אינני מקבלת הגדרה זו. בכוונתי להמשיך ולפעול בהתאם לדין ולהמשיך לפנות ליועצת המשפטית לממשלה לפי הצורך ובכל מקום שבו הנחיות כבוד השר מעוררות שאלות משפטיות.
לחצים פסולים, איומים אישיים, מכתבים וכתבות 'פייק' ובהן טענות שקריות המופצות נגדי על ידי גורמים עלומים, רק מגבירים את נחישותי להוסיף ולשרת את הציבור נאמנה ולהבטיח כשומרת סף את השמירה על כללי המנהל הציבורי התקין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני ךא מבין מה תרם השר הזה למדינה חוץ מלטחון בשר (ל"ת)
    אזרח 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור