בארץ

נתניהו בנתב"ג בצל המחאה: "האופוזיציה מדרדרת לאנרכיה"

בטרם המראתו של רה"מ נתניהו לביקור מדיני באיטליה הוא משגר מסר חד ונוקב: "נעשה הכול למנוע שיבוש בחיי אזרחי המדינה, ולא ניתן לאף אחד לשבש את הדמוקרטיה הישראלית ולבטל את החלטת הרוב"
דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, גילי יערי, יונתן זינדל)
כשברקע המחאות הסוערות נגד הרפורמה המשפטית, ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום מנתב"ג בטרם המראתו לרומא לביקור מדיני באיטליה. על חסימות הכבישים אמר נתניהו כי: "נעשה הכול למנוע שיבוש בחיי אזרחי המדינה, ולא ניתן לאף אחד לשבש את הדמוקרטיה הישראלית ולבטל את החלטת הרוב". על יוזמות הפשרה: "ממשיכים במאמצים לנסות להגיע להבנות, אבל עד עכשיו כל המאמצים האלה נתקלו בסירוב גורף ומוחלט של האופוזיציה וניסיונות לדרדר את המדינה לאנרכיה".
כזכור, נתניהו הגיע לנתב"ג במסוק משטרתי עקב מאמצי המפגינים לחסום את הכניסה לשדה התעופה בכלי רכב. ראש הממשלה נפגש בנתב"ג עם שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין בטרם המראתו. שר הביטחון יואב גלנט קיבל את פניו של אוסטין שבגלל המחאות לא הגיע לקריה וקיים את פגישותיו רק בשדה התעופה.
בסיום הפגישה, אמר נתניהו כי: "היא התמקדה בראש ובראשונה במאמצים המשותפים שלנו למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני". לדברי ראש הממשלה, "אם יש אנשים בטהרן שחושבים שאיראן יכולה להתקדם באן מפריע לנשק גרעיני, הם טועים. רואה צורך וחובה לנסות להעצים את הגישה התקיפה יותר מול איראן. זה כמובן יעמוד במרכז המפגש שלי עם ראש ממשלת איטליה כפי שזה עמד במרכז המפגש עם מקרון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתה גורם להפיכה שלטונית.
    בנצי 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמסתכן בהפיכה שלטונית צריך להיות מוכן לשבת בבית הסוהר על כך....
    סגור
  • 1.
    ככה זה כשהממשלה עסוק בהרחבת המדינה (ל"ת)
    אריסטו 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור