בארץ

מירב בן ארי לא סולחת לאלמוג כהן: "קול של עושה ספונג'ה"

ח"כ מרב בן ארי עלתה לדוכן בדמעות ועדכנה את צופיה שהיא לא סולחת לח"כ אלמוג כהן, שאמר שיש לה קול ספונג'ה, והיא לא מקבלת את התנצלותו
דוד זולדן |  3
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מסך קשת 12)
ח"כ מירב בן ארי הגיבה במליאה ללייב המלגלג של ח"כ אלמוג כהן והבהירה שהיא לא סולחת לו: "אלמוג כהן שלח לי הודעה ולא עניתי לו. זה לא מספיק! לא מתנהגים ככה, לא אליי ולא לחברי הכנסת הערבים שיש לי איתם ויכוחים בלי סוף. הם נבחרי ציבור ואתה נבחר ציבור, במקום לקחת את הכוח שנתן לך הציבור כל מה שאתה עושה, בטח בחודש האחרון, זה להתנהג בצורה מתחת לכל ביקורת".
בסוף נאומה הוסיפה בן ארי: "אתה יכול לשמור את ההתנצלות לעצמך כי אני ממש לא סולחת. לא מתנהגים ככה".
 

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית מוסיף למשוך תשומת לב תקשורתית והשבוע יש שיאמרו שהלך קצת רחוק הפעם. במהלך ההצבעות במליאת הכנסת על הרפורמה המשפטית הפעיל כהן לייב בפייסבוק שנמשך זמן ארוך מהרגיל ובו תיעד את עצמו מתבטא בחריפות יתרה כלפי חברי כנסת מהאופוזיציה.
במהלך השידור נשמע כהן צועק על חבר הכנסת עופר כסיף: "אוסקוט! ברה! ברה!" ונימק את התנהגותו: "אתה מדבר אליהם בשפה שלהם הם מבינים אותך. כמו כבש צריך לדבר אתו כי הוא לא מבין עברית". על חבר הכנסת אחמד טיבי אמר כהן: "זה רופא - בכלב שלי לא הייתי נותן לו לטפל".
מטיבי עבר בלהט למירב בן ארי מיש עתיד: "זאת עם הקול של מי שעושה ספונג'ה". יש לציין כי כהן התייחס בציוץ בדף הטוויטר שלו והסביר את עצמו: "במהלך הלייב שהעליתי ממליאת הכנסת כיניתי את חברתי ח"כ מירב בן ארי באמירה לא מוצלחת, ועל כך התנצלותי. מעריך אותך מאוד מירב, סליחה".
ח"כ אחמד טיבי הגיב לדבריו של כהן ועקץ בארסיות: "כשאין צוואר, החמצן מגיע לאט למוח, זו בעיה. עם האנשים האלה בנימין נתניהו עושה את מה שנקרא הרפורמה המשפטית. תחתית שרשרת המזון האנושית".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ניאנדרטאל
    emily 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיבי ממש קלע בול בתיאור של הקוף הזה, הוא עוד לא התרומם להליכה על 2, הוא עוד בשלב המקדים של הליכה על 4, מעניין מה היה שמו קודם, אלמוג זה מחמאה בשבילו, חלאת המין האנושי צ'חצ'ח מצוי סרחוני ונאלח. אני מאחלת לך את כל הרע שיכול לקרות.
    סגור
  • 2.
    אלמוג צודק , חתיכת טריפולטאית סחלה גרניה (ל"ת)
    אחמד ט. 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    נראה ונשמע כמו איש בסטות אבטיח על הסכין (ל"ת)
    מי שמדבר 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור