בארץ

בתו של יורי וולקוב מגיבה לראשונה וזועמת: "תקע לנו סכין בגב"

בתו של יורי וולקוב ז"ל מגיבה בחריפות לעו"ד בסרגליק וטוענת שניצל את העובדה שהם היו במצוקה ושיכנע אותם בדברים שלא בהכרח נכונים, חוץ משכר הטרחה המופקע. "הבנו שיש פה סוג של עבודה בעיניים, לא היינו צריכים בכלל עו"ד פלילי"
מערכת ice |  2
משפחת וולקוב בבית המשפט (צילום פלאש90)

דריה וולקוב, בתו של יורי וולקוב ז"ל, שנרצח לפני כחודשיים, הגיבה הערב (חמישי) לראשונה לגביית שכר הטרחה המופקע של עורך הדין אייל בסרגליק שייצג אותם במשפטים.

וולקוב הסבירה כי בסרגליק הגיע לראשונה לשבעה שלהם, יחד עם עורכת דין נוספת שהציגה אותו בפניהם. "לא היה לנו ברור שמדובר בסכום כזה ענק", אמרה לעודד בן עמי ב'שש' בערוץ 12, "דיברנו איתו וניסינו להוריד קצת את המחיר והוא אמר שמדובר בסכום של חצי מיליון, אבל הכסף לא יצא מהכיס שלנו. הוא שכנע אותנו שאנחנו חייבים עו"ד פלילי במקרה הזה."
וולקוב המשיכה, "האמנו שהוא בא באמת לעזור לנו שאותו רוצח יקבל את מלוא המאסר. אח"כ הבנו שיש פה סוג של עבודה בעיניים, לא היינו צריכים בכלל עו"ד פלילי. אמרנו שאנחנו חוזרים בנו ולא מעוניינים בתמיכה שלו."
היום בסרגליק החליט להחזיר חלק גדול מהכסף למשפחתו של וולקוב על סך של 468 אלף שקל מתוך ה-600 אלף שהועברו אליו, אך הכסף עוד לא הגיע למשפחה. "הוא אמר שהוא כתב צ'ק, וזה עוד לא הגיע אלינו." אומרת דריה וולקוב. "הבנו שעל הליווי הזה אפשר לקחת סכום מזערי, לא את החצי מיליון שלקח ממנו. הוא יכול להגיד שעזר לנו, אבל אי אפשר להגיד שבלעדיו לא היינו מגיעים למצב הזה במשפטים שמתנהלים. לא היינו חייבים בהכרח עו"ד פלילי."
 



לסיום אמרה, "אם היינו יודעים שזו תהיה הסיטואציה, לא היינו נכנסים לזה. הוא הגיע אלינו בזמן השבעה, שהמחשבות שלנו לא היו צלולות עדיין. עכשיו הייתי חושבת פעמיים לפני שהייתי מסכימה לזה. אנחנו עדיין כואבים על אבא שלנו, אז לבוא לתקוע לנו כזה סכין בגב?"

בסרגליק מצדו טוען שמדובר בקמפיין מצד מועמדים נגדו לראשות לשכת עורכי הדין, שפוצצו את העניין דווקא עכשיו שהמירוץ לראשות הלשכה נפתח מחדש לאחר פרישתו של עו"ד אבי חימי.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עו"ד חלק גדול מכם הפך לעבריינים בושה (ל"ת)
    נכה צה"ל 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה??!!
    דניאל 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מה ולמה סכום כזה? ממש גועל נפש, פיצויים הם לא יקבלו כי הרוצח לא בעל רכוש, אז למה עורך דין בכלל? הוא יישפט על רצח וזהו
    סגור