בארץ

עודה בפגישה עם מזכ״ל האו״ם: "אני קורא לאו״ם להתערב, שבענו הבטחות שקריות"

ח״כ עודה הציג בפני המזכ״ל את המשבר בחברה הערבית וסיפר לו על 104 נרצחים עד עכשיו בשנת 2022. חבר הכנסת המשיך והדגיש את האיום שניצב בפני החברה הערבית מצד הממשלה הלאומנית שעומדת לקום
מערכת ice | 
איימן אודה עם מזכל אום (צילום דוברות אום)
אמש (שישי) יו״ר חד״ש-תע״ל ח״כ איימן עודה, נפגש עם מזכ״ל האו״ם אנטוני גוטירז, בנוגע למאבק של החברה הערבית בפשיעה ואלימות. עודה מסר, ״ארדן לא מייצג אותנו, אנחנו נייצג את עצמנו. נמשיך להיאבק למען מיגור האלימות בכל מקום ובכל הזמן״. 
ח״כ עודה הציג בפני המזכ״ל את המשבר בחברה הערבית וסיפר לו על 104 נרצחים עד עכשיו בשנת 2022. חבר הכנסת המשיך והדגיש את האיום שניצב בפני החברה הערבית מצד הממשלה הלאומנית שעומדת לקום. ״ממשלת ישראל הנכנסת תכלול את איתמר בן גביר, חסיד הכהניזם, תנועה פוליטית גזענית, אשר הוגדרה כארגון טרור עולמי על ידי ארגונים בינלאומיים רבים, כולל משרד החוץ של ארצות הברית״.
לפני כשבועיים, עמותת יוזמות אברהם פרסמה את נתוני המעקב שלה אחר הפשע בחברה הערבית והתמונה היא בהחלט עגומה ומפחידה: בשנת 2022, קיפחו את חייהם 102 ערבים-פלסטינים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה. על פי הנתונים, מהם 98 אזרחים ו-4 שאינם אזרחים, מבין כלל הקורבנות, 13 הן נשים, 85 מהקורבנות נורו למוות ו-60 מהקורבנות היו עד גיל 30. המספר לא כול את אירוע הדריסה ב-10/7 באזור אום אל-פחם, את מות בת ה-22 ב-12/7 בנגב, ואת רצח הצעיר מג׳לג׳וליה ב-26/10 מאחר שטרם נקבעו הנסיבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה