בארץ

התקיפה באיראן תידחה? השינוי שקרה בקבינט אמש

בקבינט אמש לא הצביעו לבסוף על תקיפה באיראן, ומכך התקיפה ככל הנראה תידחה. בעקבות זאת, גם גלנט יאלץ לדחות את טיסתו לארה''ב, כבר בפעם השנייה
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו ויואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אתמול בערב  (חמישי) התכנס הקבינט המדיני בטחוני לדון באופציית התקיפה באיראן, בדיון שהיה אמור להיות מהקריטיים ביותר במלחמה, שכן במסגרתו היו צפוייןם השרים להצביע על אופציית תקיפה ישראלית באיראן.
אלא שבקבינט שנערך זמן ממושך אתמול, השרים לא הצביעו לבסוף על הנושא, ובכך נדחית התקיפה הישראלית שוב, עד שיוחלט לכנס את הקבינט להצבעה. ההערכות על אי ההצבעה, הן משום שככל הנראה בקבינט מעוניינים לבצע את ההצבעה בסמוך ככל הניתן למועד התקיפה, שכאמור, ככל הנראה כרגע נדחית.
מתוך כך, טיסת שר הבטחון יואב גלנט, שעל פי התכנון היה צריך לטוס לביקור בזק בארה''ב כבר ביום רביעי האחרון, אך טיסתו נדחתה בשל חסימת נתניהו שהיה מעוניין לשוחח קודם בעצמו עם הנשיא ביידן, ועל כן נדחתה ליום שלישי בשבו8ע הבא, צפויה לעת עתה להידחות שוב, זאת בעקבות אי הכרעת הקבינט בינתיים.

כמו כן, בישראל מעלים כוננות לקראת יום הכיפורים, ומתכוננים הן לתקיפות טילים מכל החזיתות, וכן מאירועי פח''ע. זאת מתוך החשש כי בצד האויב ינצלו את מועד החג לנסיונות לפגע, וכן לפגוע דווקא ביום החג עצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה