בארץ

אירוע חריג בספארי ברמת גן: "זלזול מוחלט בחיי אדם"

מבלה שהגיע לספארי ברמת גן תיעד עצמו שהוא יוצא מהרכב ורץ בשטח הסוואנה. בספארי זועמים: " מדובר במקרה חריג וחמור, מסתובבים שם בעלי חיים בחופשיות. סיכן  במודע את עצמו, את סביבתו, את קהל המבקרים ואת בעלי החיים שבמקום.  נגיש לונה במשטרה"
מערכת ice |  2
סכנה בספארי (צילום רשתות חברתיות לפי חוק 27 א)
הבוקר (חמישי) נחשף סרטון ברשתות החברתיות, בו רואים בחור מחוץ לרכב רץ בשטח הסוואנה שבספארי ברמת גן, דבר המהווה עבירה על החוק וסכנת חיים גדולה מאוד למבלה שהגיע לספארי, שם זעמו על המקרה וטוענים כי הם יגישו תלונה למשטרת ישראל נגד אותו אדם שתועד.
בתגובה הרשמית של הספארי ברמת גן נמסר: "הבוקר נחשפנו לסרטון ברשתות החברתיות ובו רואים בחור מחוץ לרכב רץ בשטח הסוואנה. אנחנו רואים את האירוע בחומרה רבה. מדובר במקרה חריג וחמור, וכל ניסיון להציגו כ"בדיחה" ראוי לגנאי.
"כידוע, חל איסור מוחלט לצאת מכלי רכב בשטח הספארי הפתוח, אשר בו מסתובבים בעלי חיים בחופשיות ביניהם קרנפים היפופוטמים זברות דישונים ועוד חיות בר גדולות. כל מי שעושה כן, מסכן במודע את עצמו, את סביבתו, את קהל המבקרים ואת בעלי החיים שבמקום. זה זלזול מוחלט בחיי אדם". 
שלט בספארי שמורה שהירידה מהרכב אסורה בהחלט (דוברות ספארי רמת גן)
לסיום נמסר: "הספארי מתעתד להגיש תלונה במשטרה כנגד האדם שנצפה בסרטון ועם מי שנהג בכלי הרכב שלצידו וינקוט בכל האמצעים הנדרשים על מנת למנוע הישנות של אירועים מסוג זה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשהבדיחה תהפוך לטרגדיה , כי הטורפים
    לוני 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אינם קוראים שלטי אזהרה בשפה העיברית, יבואו בטענה להנהלת המקום בלבד! על הרשלנות התורמת של הבחור, איש לא יצלוה
    סגור
  • 1.
    בוודאות
    רפי פרץ 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שמדובר באידיוט מעדות המזרח!!!
    סגור