בארץ

ישראל כ''ץ: "מנענו החלטה להכיר במדינה פלסטינית באיחוד האירופי"

שר החוץ ישראל כץ חשף כי מנע הכרה במדינה פלסטינית בידי האיחוד האירופי ואמר כי הכרה זו תהווה "פרס לאיראן ולחמאס והוכחה שהרצח, האונס, חילול הגופות ושריפת התינוקות משתלמים"
דורון בלוך | 
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)
שר החוץ ישראל כץ הודיע אמש בחשבון ה- X שלו כי יחד עם עם נציגי מדינות בעלי יחסי ידיות עם מדינת ישראל, הצליחו למנוע באיחוד האירופי הכרה במדינה פלסטינית.
"מאמץ ועבודה משותפת, ובסיוע ידידינו באיחוד האירופי, מנענו אתמול קבלת החלטה על הכרה במדינה פלסטינית במועצת המנהיגים של האיחוד האירופי" כתב השר כץ והוסיף להבהיר "הכרזה על מדינה פלסטינית אחרי טבח ה-7 לאוקטובר היא פרס לאיראן ולחמאס והוכחה שהרצח, האונס, חילול הגופות ושריפת התינוקות משתלמים". עוד אמר כי "נמשיך לפעול כדי להקנות למדינת ישראל "כיפת ברזל" מדינית - עד לשחרור כל החטופים ומיגור החמאס".
בנוסף, בפרסום נפרד התייחס השר כץ גם לאירוע בו הגיע תוקף חמוש בחץ וקשת לשגרירות ישראל בבלגרד שבמדינת סרביה, ותקף את מאבטח המקום: "ברצוני להודות לממשלת סרביה ולכל המעורבים בתגובה המהירה, על תמיכתם החזקה ושיתוף הפעולה בעקבות ניסיון פעולת הטרור בשגרירות ישראל בבלגרד היום, במהלכו נפצע שומר סרבי על ידי המחבל. אני רוצה גם לשלוח את איחולי החלמה מהירה לשומר הפצוע. אי אפשר לסבול טרור!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה