בארץ

גלית דיסטל מודה בכאב: "דמו הותר, חשוב לשמור עליו" | צפו

חה"כ גלית דיסטל אטבריאן מתחה ביקורת חריפה על חבריה למפלגת הליכוד והכריזה: "זה הזמן לסתום את הפה ולגבות את ראש הממשלה". גלית דיסטל: "כרגע, לסתום את הפה, משמעת קואליציונית ולא להניח לראש הממשלה, שדמו הותר, לעמוד לבד בחזית בלי שאף אחד מגן עליו"

מערכת ice |  4
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חה"כ גלית דיסטל אטבריאן התראיינה מוקדם יותר היום (רביעי) בתוכנית "ריקלין וסג"ל" בערוץ 14, אותה מגישים שמעון ריקלין ואראל סג"ל. דיסטל תקפה את מתנגדי ממשלת הימין בכלל ואת אהוד ברק ודויד גורסמן פרט, לאחר שאלו הביעו את התנגדותם לנאומו של רה"מ נתניהו בקונגרס. 
"יש פה אנומליה, אנחנו מולכים על ידי אליטה עיוורת. עם פקוח מאוד עם עיניים פקוחות מאוד, פטריוטי מאוד שמוכן לשלם את המחיר הגדול ביותר. העם הזה, שמאל וימין, הוא נפלא", כך ציינה חה"כ דיסטל לסג"ל וריקלין. לדבריה, אזרחי ישראל ניצבים מול "אליטה שהיא מיעוט שכרגע מוכנה להרחיב את הבית כדי לקבל את השלטון". 
 
בהמשך הריאיון, תקפה חה"כ דיסטל את שר האנרגיה אלי כהן, לאחר שהכריז בריאיון שקיים מוקדם יותר היום כי מפלגת הליכוד היא מפלגה "תוססת ודמוקרטית". "היום שמעתי אותו אומר את המנטרה שתמיד אמרנו; 'הליכוד היא מפלגה תוססת, דמוקרטית'... לא לא הפעם".
חה"כ גלית דיסטל אטבריאן המשיכה למתוח ביקורת על חבריה למפלגת הליכוד ואמרה: "זה רגע דרמטי מדי, הסכנה גדולה מדי ונתניהו חשוב לשמור עליו מדי כדי לצאת להרפתקאות ולשאת חן בעיני אלוהים יודע מי. כרגע, לסתום את הפה, משמעת קואליציונית ולא להניח לראש הממשלה, שדמו הותר, לעמוד לבד בחזית בלי שאף אחד מגן עליו. אני עליתי פה לנאום כי אחרי שעתיים שישבתי איתו בחדר, אמרתי; 'אלוהים הבן הזה לא רק שהוא לבד, הוא גם צריך לעשות בייביסיטר בתוך המפלגה, זה לא ייתכן'".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא התיר את דמה של המדינה מזמן !!! תעשי סיבוב
    יוסיפון 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבתי הקברות הצבאיים והאזרחיים !!!!! הגיע הזמן שתוציאי את הלשון שלך מהתחת שלו !!!!!
    סגור
  • 2.
    אפסית כמו כל השאר
    ליכודניק שפוי 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ניפגש במרכז. תעופו הבייתה כל הורסי המפלגה ומסתנני הכהניסטים
    סגור
  • אפסים זה השכנא ים אף.פעם לא יהיו בני אדם חלאות (ל"ת)
    רומן 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    "זה הזמן לגבות את ראש המששלה, לא משנה איזה כשלון הוא, ו
    הדר 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כמה הוא מדרדר את המדינה"....
    סגור