תקשורת ומדיה

גלית דיסטל למגיש ערוץ 12: "אתה משקר, תן להשלים משפט"

חברת הכנסת פרסמה ציוץ ובו התייחסה למחאות שמתנהלות בישראל בשנים האחרונות, ואמרה כי הן מנוהלות בידי "זיקיות שמתחפשות כל פעם למשהו אחר". על כך היא חטפה ביקורת נוקבת, ובראיון בערוץ 12 ניסתה להסביר את עמדתה
מערכת ice | 
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת גלית דיסטל העלתה לחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) ציוץ ובו הזכירה את האירוע בו נזרקו פיתות עם דם מחוץ לקריה, וטענה כי לא מדובר ב"אקט שנועד לזעזע את הציבור כי שכחנו את החטופים". כמו כן, טענה כי כלל המחאות שהתנהלו בישראל בעבר (רפורמה משפטית, שחיתות) הן מחאות של "זיקיות שמתחפשות כל פעם למשהו אחר". בשל הציוץ המדובר, היא התראיינה לערוץ 12 בנושאים הללו וניסתה להסביר את עמדתה.
במהלך הריאיון, המגיש גדעון אוקו שאל אותה כיצד היא מסוגלת לכנות את משפחות החטופים כ"זיקיות", אך זו בתגובה טענה כי היא כלל לא כינתה את משפחות החטופים בצורה הזו, ולמעשה התכוונה למחאות שהתקיימו בעבר. לטענת דיסטל, אין כל קשור בין הציוץ שלה למחאה המוצדקת של משפחות החטופים.
   
אחר כך פרסמה ציוץ נוסף, ובו כתבה: " לא משנה כמה מונולוגים בתכנית של עודד בן עמי יפתחו בזה שחברת הכנסת גלית דיסטל תוקפת את משפחות החטופים - אני לא ארתע. משפחות החטופים הן קדושות. מחאות השמאל - לא. זה באמת לא מדע טילים. וכל עוד מחאות השמאל יבזו את קודשי ישראל - אני אעביר עליהן ביקורת נוקבת בגב זקוף ונפש יהודית גאה".
 
כמו כן, היא שיתפה מחדש ציוץ של העיתונאי נועם פתחי אשר כתב: "מי שרוצה לראות מה זו תקשורת מסיתה ומפלגת שייראה את הראיון של גלית דיסטל אצל המניפולטור בשקל גדעון אוקו." וציין כי הערוץ הזה "הונה את המשפחות", וכי הוא "בור ללא תחתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה