תקשורת ומדיה

גלית דיסטל מתפוצצת: "הקריזה של נתניהו על האמריקאים הפכה אותו לאויב"

אחרי שח"כ גלית דיסטל נזפה בתקשורת היא מגדירה מחדש את המושג "מנהיג" ומפנה חיצי ביקורת לסביבת סער: "סער שרצה קבינט ולא קיבל אז ברוגז - מנהיג. לפיד שהשתמש גם ברגע הדרמטי הזה כדי לקושש קולות על הטיקט החרדי - מנהיג. גנץ שתגובתו מעידה על כישורי משא ומתן מדאיגים מאוד - מנהיג ורק נתניהו דואג לאינטרסים של עצמו"
דוד זולדן |  5
גלית דיסטל (צילום ויקיפדיה ואוליבייר פיטוסי פלאש 90)
השרה לשעבר, חה״כ גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) מגוננת על ראש הממשלה נתניהו מפני התקשורת הישראלית כשברקע מצור מדיני ומשבר עמוק וחריף עם ארה"ב ערב כניסת צה"ל לרפיח: "יש משהו שאני לא מצליחה להבין: על מה התקשורת מצליפה בנתניהו גם עכשיו? על הטנטרום שהוא חטף כשהממשל האמריקאי החליט שהחטופים הישראלים משעממים את העולם? על חרון האף שלו כי ארה"ב רופפה את הקשר בין הפסקת אש להשבת החטופים?"
דיסטל מחדדת: "אנחנו מדברים על אותם אולפנים שהציבו את השבת החטופים כמטרה ראשונה במעלה ואנחנו מדברים על אותם אולפנים שמציירים את נתניהו כאדיש (במקרה הטוב) או מתנכל (במקרה הרע) לגורלם של החטופים. הם היו אמורים לגבות מקצה אל קצה את ההחלטה שלו לביטול המשלחת. למעשה, הם היו אמורים לדרוש ממנו שיבטל".
 
דיסטל מביעה פליאה: "מה לא בסדר בזה שהוא נעמד על רגליים אחוריות כשברור לחלוטין שהמשמעות הדקלרטיבית  של הימנעות האמריקאים באו"ם היא אחת: הפקרת החטופים. מאז הקריזה של נתניהו על האמריקאים אמש אנחנו רק קוראים ושומעים כמה הוא אויב העם או פוליטיקה קטנה. והשאר? מנהיגים. סער שרצה קבינט ולא קיבל אז ברוגז - מנהיג.
לפיד שהשתמש גם ברגע הדרמטי הזה כדי לקושש קולות על הטיקט החרדי - מנהיג. גנץ שתגובתו מעידה על כישורי משא ומתן מדאיגים מאוד - מנהיג. ורק נתניהו דואג לאינטרסים של עצמו".
דיסטל מבהירה: "אז לא. סליחה  אבל לא. כמו שזה נראה עכשיו - מי שבאמת דואג לאינטרס הלאומי של ישראל ולהשבת החטופים הוא נתניהו. גנץ, לפיד וסער - פוליטיקה קטנה. ובקטנה אני מתכוונת לקטנונית ממש".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ??
    מימי 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את אשה. מסכנה אומללה לא מודעת לבעיה פסיכוטית .למנסה להתגבר על. רגשי נחיתות מיזרחים. מה שלא יעזור לך כי את חומני.זה לא בושה ואת אוהבת שתו לי אכלו לי אחרת איך ידעו שאת חייה
    סגור
  • 4.
    דבשת
    אבי 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ראש הממשלה הרופס שכל עיניינו זה שרידותו הפולטית זקוקה להגנה של האישה שלא עשתה מעולם שום מעשה לטובת המדינה וכל כידוריה מסתכמים בליכוך פינכה איכס
    סגור
  • 3.
    כריזה
    טל 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לך יש כריזה מנסה כל הזמן למשוך תשומת לב.דיי להתנהג בילדותיות.נתניהו אדם יציב בוגר שקול ואחראי.!
    סגור
  • 2.
    איך ביטול המשלחת תורם להשבת החטופים? (ל"ת)
    גל 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גלית מי? זו ששרה מחזיקה עם רצועה? (ל"ת)
    ששי המלך 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור