בארץ

לאחר שהעיד נגד נתניהו: שלמה פילבר בעסקה חדשה עם הממשלה

חברת "דיירקט פלוס" שבבעלות שלמה פילבר, זכתה במכרז ממשלתי במסגרתו תוביל את קמפיין המיתוג של מערך הגיור. נזכיר כי פילבר שימש כעד מדינה בתיק אלפיים נגד רה"מ נתניהו, אלא שבהמשך הפרקליטות בחרה לבטל את ההסכם עימו
מערכת ice | 
שלמה פילבר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
שלמה פילבר, מי שהיה מנכ"ל משרד התקשורת וכן ידוע כמקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, זכה במכרז מטעם משרד הממשלה אשר במסגרתו חברה שבבעלותו תוביל את קמפיין המיתוג של מערך הגיור. חשוב לציין כי פילבר שימש כעד מדינה כנגד נתניהו בתיק אלפיים, אך בהמשך הפרקליטות ביקשה להסיר את ההסכם עימו.
החברה שבבעלות פילבר היא "דיירקט פלוס", והיא מספקת בין היתר סקרים לערוץ 14. כמו כן, בחדשות 13 פורסם כי דיירקט סיפקה גם סקרים עבור מפלגת הליכוד בחודשיה הראשונים של המלחמה.
נזכיר כי הסכם עד המדינה שלו בוטל בחודש אפריל על ידי הפרקליטות, אך פילבר עדיין מחויב לטעון את טענותיו במסגרת התיק עד לתחילת החודש הבא (יוני). עם ביטול ההסכם, פילבר פתח בקמפיין גיוס המונים למען מימון משפטו. פילבר כתב בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלו: "עוקבים יקרים, אנחנו לא תמיד בוחרים לעצמנו את המשימות. אבל אם מטילים עלינו, אנחנו מבצעים אותן הכי טוב שאפשר." פילבר סיכם וביקש את עזרת הציבור: "צריך את תמיכתם ועזרתם, להמשיך לייצג אתכם בכבוד."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה