בארץ

אלוף במיל' יאיר גולן קורא להתפקד למפלגת העבודה: "יצאנו לדרך"

סגן הרמטכ"ל לשעבר החל את המירוץ לראשות מפלגת העבודה וקרא להתפקד לה: "בשנה האחרונה נלחמנו על הדמוקרטיה. הגיע הזמן שלציבור הגדול והנחוש הזה יהיה בית פוליטי"
מערכת ice | 
יאיר גולן (צילום פלאש90)
אלוף במיל' יאיר גולן, סגן הרמטכ''ל וח''כ לשעבר ממרצ, הוציא לדרך היום (חמישי) את הקמפיין שלו לראשות מפלגת העבודה וקרא להתפקד למפלגה. 
"יצאנו לדרך", פרסם היום גולן, ״אחרי השנה הקשה בתולדות המדינה ברור היום יותר מתמיד - אסור לנו לעמוד מנגד. אני קורא לכל מי שרואה בעצמו חלק מהמחנה הליברלי-דמוקרטי להתפקד עוד היום למפלגת העבודה וביחד נוביל לאיחוד הגדול שיהווה בית פוליטי לכל אנשי המחנה. המחנה הליברלי- דמוקרטי מתאחד".
 
עוד הוסיף גולן: "בשנה האחרונה, יצאנו לרחובות בהמונינו. עצרנו את החיים כדי להיאבק על המדינה. ימים ולילות נלחמנו על הדמוקרטיה. הגיע הזמן שלציבור הגדול והנחוש הזה יהיה בית פוליטי. בית שיהווה בסיס רעיוני לכל אנשי המחנה ובעיקר יאפשר לכולנו לבחור ולהיבחר״.
 
כזכור, ח"כ מרב מיכאלי, יו''ר המפלגה, אישרה את מתווה הבחירות לתפקיד יו"ר, והוא יובא לאישור ועידת המפלגה. הבחירות לראשות העבודה יתקיימו ב-28 במאי 2024 ומיכאלי הודיע כי לא תתמודד. לא מן הנמנע כי שלושת הח"כים האחרים במפלגה: גלעד קריב, נעמה לזימי ואפרת רייטן יתמודדו על הראשות מול גולן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה