משפט

אורלי וילנאי וגיא מרוז זכו בתביעה: יקבלו פיצויים בכ-50 אלף שקל

אורלי וילנאי וגיא מרוז, צמד מגישי הטלוויזיה, זכו בתביעה שהגישו נגד עופרה ענקרי בגין לשון הרע, אחרי שזו טענה כי השניים "גנבו ילד כהה עור"
מערכת ice | 
אורלי וילנאי וגיא מרוז (צילום יוסי צבקר)
אורלי וילנאי וגיא מרוז, צמד מגישי הטלוויזיה, זכו בתביעה שהתנהלה בבית המשפט השלום בתל אביב ויקבלו פיצויים של 47,500 שקל מעופרה ענקרי, כולל שכר טרחה לעורך דין, זאת לאחר שטענה כי השניים "גנבו ילד כהה עור", במה שמהווה על ידי השופטים לשון הרע. כך פורסם ב"ישראל היום".
צמד העיתונאים, שהגישו תוכנית בוקר משותפת, שימשו כמשפחת אומנה עבור ילד לאם מאריתריאה, שנמצא אצלם כבר 9 שנים. השניים הגישו תביעה נגד ענקי, פעילה חברתית, אחרי שזו כתבה עליהם פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, בעקבותיו הם הגישו את התביעה בנושא לשון הרע.
בפוסט שהועלה על ידי ענקרי נכתב כי "מיהם זוג הנכלולים אשר גנבו ילד כהה עור מאמו? מיהם זוג הנכלולים שגנבו ילד מאמו ומשמשים לו הורי אומנה, ומצהירים כי הוא בנם? מיהם זוג הנכלולים שבפרוטקציה קיבלו אל חיקם ילד שיש לו אמא טובה ואוהבת, שהם עצמם אינם עומדים בסטנדרטים של אימוץ? מיהם זוג הנכלולים מלקקי ת** למשרד הרווחה ולעמותות אומנה, מנצלים את מעמדם כדי לספק את צורכיהם על חשבון כאבה של אמא חלשה?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה