משפט

אולמרט משיב אש לבן גביר: "לא בכדי הוא נחשב לטרוריסט"

סערת הריאיון של ראש המשלה לשעבר לטלוויזיה הטורקית מסרבת לגווע, ולאחר שבן גביר שלח לאולמרט התראה לפני תביעה, כעת אולמרט משיב לו באמצעות עורך דינו
מערכת ice |  6
אהוד אולמרט, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ בן דורי, יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שלח לפני מספר ימים מכתב התראה לפני תביעה, לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בעקבות דבריו שמהלך ריאיון שערך עם רשת התקשורת הטורקית TRT.
כזכור, אולמרט בריאיון תקף בחריפות את בן גביר ולמשמע הכתב הטורקי, האשים אותו בדברים קשים. במהלך הריאיון נשאל אולמרט על בן גביר, ונראה כאילו הוא רק חיכה לשאלה כזו כדי לשפוך את זעמו על בן גביר ומפלגתו. אולמרט כינה את בן גביר בכינויים קשים כמו "טרוריסט, רוצח, שוחט ומחבל".
כעת אולמרט השיב למכתבו של בן גביר באמצעות עורך דינו, ותוקף את בן גביר שוב. "כבר מילדותו, נמנה מרשכם עם חברי ארגון הטרור הגזעני "כך" בראשות הרב כהנא, והתקדם במעלה הדרגות בו". בנוסף, כתב עורך דינו של אולמרט כי "לא בכדי, ככל הנראה, נחשב מרשכם, ברחבי העולם, לפ ניו של הימין הקיצוני והאלים בישראל; לטרוריסט; לאדם קיצוני, שאינו בוחל בדבר - תדמית שהנה פרי עמלו רב, משך שנים; וכל אלה - ללא קשר להתבטאות כלשהי, מפי מרשנו, או מפרי עטו."
בנוסף, אולמרט באמצעות עורך דינו משגר "איום" לעברו של השר לבטחון לאומי, ואומר כי הוא אינו נרתע מקיום משפט בעניין ואינו מפחד מהתביעה. הוא אף כותב בסוף מכתבו: "מרשנו לא יירתע מלהציג בפני בית המשפט עדויות וראיות, אשר על בסיסן יוצג מרשכם – השר לביטחון לאומי של מדינת ישראל – כפי שהוא באמת, דבר שבוודאי לא יחמיא לו ושלא ישרת את מטרותיו."
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    השומרון 20 מושב קדימה
    יוסי 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה נותנים במה לאסיר משוחרר שישב בכלא על גנבת כספים מקופות המדינה??? עבריין משוחרר צריך לחזור לכלא על המילים והשנאה שלו.
    סגור
  • 4.
    איתמר תתבע את האסיר המשוחרר (ל"ת)
    ניר לוי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    אולמרט גנב מורשע מסית ומטורלל ,בן גביר לא מושלם אבל
    רחל 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לפחות פטריוט שעשרות אלפים תומכים בו,אתה נבל שמליונים מתעבים אותו ורק חבורת הכלבים בערוץ 12 סוגדים לטינופים שלך על הימין
    סגור
  • 2.
    אולמרט
    שי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן גביר צודק לגמרי! למרות שאני לא מחסדיו המושבעים. (אבל מעריך מאוד את נאמנותו למדינה) - אני חושב שאולמרט צריך כבר להתאייד לגמרי מחיינו. הוא כבר לא רלבנטי ולא מעניין. להיפך, האיש רע, יהיר, מסית ומזיק! שלא לדבר על מושחת דוחה!
    סגור
  • 1.
    צריך להחזיר את אולמרט לכלא. (ל"ת)
    יהלי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מהבול
    נפתלי 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהוד אולמרט האיש שישב על פשע מוטב לו לשתוק ומעט בושב וענוה כנראה זה ממנו והלאה
    סגור