משפט

עוקץ המענקים נחשף: משרד האוצר באזהרה חמורה

בהודעה דחופה של משרד האוצר, נכתב: "לתשומת לבכם:  לאחרונה יש מי שמנצלים את המצב ומשתמשים בשמו של משרד האוצר לצורך פרסום מידע על הלוואות, פיצויים או הקלות מטעם משרד האוצר"
מערכת ice | 
משרד האוצר (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, freepik)
משרד האוצר יוצא באזהרה חמורה לציבור: לאחר שתוכנית הפיצויים שגיבש משרד האוצר לסיוע לעסקים בשל מלחמת חרבות ברזל הורחבה והוצגה, כעת יש ניסיונות לעוקץ על חשבון חלק מהזכאים.
בהודעה שפורסמה היום (שני) על ידי משרד האוצר, נכתב: "לתשומת ליבכם:  לאחרונה יש מי שמנצלים את המצב ומשתמשים בשמו של משרד האוצר  לצורך פרסום מידע על הלוואות, פיצויים או הקלות מטעם משרד האוצר". 

עוד נכתב: "משרד האוצר קורא לציבור לגלות ערנות, לעקוב אחר פרסומי המשרד באתר הרשמי של משרד האוצר או בעמוד הפייסבוק הרשמי בלבד ולהגיש מסמכים ישירות באתרים הרשמיים של מדינת ישראל".
בהודעות המזויפות יש התחייבות למענקים ולהלוואות עד מיליון שקל לדוגמא כסיוע לעסקים, או סיוע מיוחד בתנאים מיוחדים של קרן הסיוע, עם לוגו של בנק ישראל בחלק מהמקרים, אבל עליכם לשים לב כי מדובר בהונאה.
כזכור, התוכנית שגיבש שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עם ראשי משרדו לסיוע בסך 4.5 מיליארד שקל לא הותאמה למשך הזמן האורך המשוער שתארך המלחמה ועל כן עוררה ביקורת מצד המגזר העסקי בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה