משפט

מזעזע: גופתו המבותרת של איל הנדל"ן נמצאה במקרר בתאילנד

גופתו של הנס פיטר מק, איל נדל"ן גרמני שחי בתאילנד, נמצאה מבותרת בתוך מקפיא בבית להשכרה לאחר שנעדר מאז ה-4 ליולי
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
גופתו של איל נדל"ן גרמני שנעלם בשבוע שעבר נמצאה מבותרת בתוך מקפיא בבית להשכרה בתאילנד, לפי דיווחים מקומיים. הנס פיטר מאק, בן 62, נעדר מאז ה-4 ביולי, כאשר אשתו התאילנדית בת ה-24 אמרה שהוא לא חזר הביתה מפגישה עסקית, לפי ה"בנגקוק פוסט".
שרידיו התגלו בתוך מקרר ביום שני בערב בבית בעיר החוף פאטאיה, שעל פי הדיווחים שכר חברו הגרמני של מאק. גורמים רשמיים במחוז בנגלמונג אישרו שחלקי הגופה שהונחו בשקיות אשפה ואז הוכנסו למקפיא שייכים למאק.

על פי דיווחים מקומיים, חוקרי המשטרה הגיעו לבית לאחר שראו בסרטון של מצלמת אבטחה את אותו מקפיא מובל אליו בטנדר שחור. השכן סיפר כי גבר גרמני בשם אולף ואישה גרמנייה נכה חיו בבית במשך כשלושה חודשים והם מקורבים של מאק.
שניהם נלקחו לחקירה יחד עם גרמני שלישי, והמשטרה מאמינה שיכולים להיות גם אזרחים תאילנדים המעורבים בהריגתו של מאק. לפני שהחוקרים גילו את הגילוי המזעזע, שוטרים מצאו את מכוניתו של מאק נטושה בחניון משותף ביום ראשון בבוקר.
למרצדס E350 היו מה שנראה כמו נוזל קירור או אקונומיקה על המושבים, לוח המחוונים, גלגל ההגה ותיבת ההילוכים, כנראה חלק מניסיון להשמיד ראיות. מוכרת מזון מקומית סיפרה  כי ראתה שתי נשים יוצאות מהרכב שחנה שם כמה ימים קודם לכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה