משפט

נעצרה לאחר שבעלת הבית שלה התגלתה מבותרת במקפיא

אישה אמריקאית מצפון שיקגו נעצרה בחשד כי רצחה וביתרה את בעלת הבית שלה. היא אינה משתפת פעולה ולא ידוע מה המניע לביצוע הרצח המזעזע
מערכת ice | 
מעצר (צילום vecteezy)
פרנסס ווקר הייתה מוכרת בפני דייריה ושכניה כבחורה חייכנית, שמחה ומלאת חיים, שלא זזה ללא כלבה לוקי. מה הייתה הפתעתם כאשר לא ראו אותה מטפלת בגינתה במהלך סוף השבוע. "אנחנו הנחנו שהיא חולה בגלל שמדובר בעונת השפעת", הסביר אנדי, אחד הדיירים. "וכאשר התחלנו להבין שהיא לא נמצאת בסביבה ניסינו להתקשר אליה... ואז חשבנו שמשהו קרה".
כאשר המשטרה הגיעה מהר מאוד היא סימנה את אחת הדיירות כחשודה בהיעלמותה של ווקר. "כאשר המשטרה הגיעה, האדם (שביצע את השיחה) אמר למשטרה שיש חשודה שגרה במתחם המגורים ששאר הדיירים פוחדים ממנה", כך מסר ראש צוות הבלשים של משטרת שיקגו ברנדן דיניהאן.
התברר כי אותה דיירת נראה עם נהג משאית גרירה כשבידיה תיק גדול. המשטרה איתרה את בעלי המשאית אשר אישר את האירוע ומסר כי היא זרקה את התיק בשדרות פוסטר בעיר. המשטרה הצליחה לאתר את התיק אשר היה מלא בסמרטוטים מגואלים בדם.
"בהתבסס בראיות שהבלשים הצליחו להשיג על הדיירת, הם הצליחו למצוא גם שרידי אדם אצלה במקפיא", דיניהאן מסר וציין כי פעולתה הבאה של המשטרה הייתה לצאת מהבית על מנת להשיג צו חיפוש. עם קבלת הצו המשטרה הצליחה להשיג את הראיות ועצרו את אותה הדיירת, אשר אינה משתפת פעולה עם המשטרה. המשטרה אישרה כי גופתה של ווקר בותרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה