משפט

החשוד בפרשת מדלן מק'קאן מואשם בעבירות מין נגד ילדים

החשוד המרכזי בפרשת היעלמותה של הילדה מדלן מק'קאן, המרצה עונש מאסר בגין אונס, מואשם בעבירות מין שביצע בפורטוגל. מדובר על אירועים שהתחרשו בין השנים 2000 ל-2017
מערכת ice | 
מדלן מק'קאן (צילום ויקיפדיה)
כריסטיאן ברוקנר, החשוד המרכזי בפרשת היעלמותה של מדליין מק'קאן משנת 2007, חשוד בתקיפה חמורה של ילדים. ברוקנר – המרצה בימים אלה מאסר בגין אונס אישה בת 72 שהתרחש באותו אתר נופש ממנו נעלמה מק'קאן - הואשם בגרמניה בשורה של פשעים מיניים קשים שביצע בפורטוגל. הוא הואשם בשלושה סעיפים של אונס חמורים ושני סעיפים של התעללות מינית בילדים.
הפשעים המדוברים התרחשו בפורטוגל בין דצמבר 2000 ליוני 2017 ולאישומים הנ"ל אין שום קשר למקרה מק'קאן, כך נמסר ממשרד התובע בגרמניה. "הנאשם הוא אותו אדם שנקשר להיעלמותה של הילדה הבריטית בת ה-3 מדלן מק'קאן", כך נמסר ממשרד התובע מהעיר בראונשוויג.
כזכור, ב-3 במאי 2007 הילדה מדלן מק'קאן נעלמה במהלך חופשה משפחתית באתר הנופש פרייה דה לוז במחוז אלגרבה בפורטוגל. הסיפור החל כאשר הוריה השאירו אותה ואת שני אחיה ישנים והלכו למסעדה סמוכה. בסביבות השעה עשר בלילה אם המשפחה הגיעה לבדוק לשלום ילדיה וגילתה כי דלת וחלון חדר השינה פתוחים לרווחה והמדלן נעלמה. ברוקנר מכחיש עד היום את המעורבות שלו בהיעלמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה