משפט

איומים ברצח לראש הממשלה נתניהו: זה האיש שעצרה המשטרה

שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433 בחקירה משותפת עם השב"כ עצרו לפני זמן קצר חשוד באיומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אחרי שאתמול (שישי) התקבל במשטרה דיווח בגין מכתב שהונח על קברו של יוני נתניהו ז"ל בהר הרצל בירושלים, שבו מסרים מזעזעים ומאיימים במיוחד על חייו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, המשטרה פתחה מיד בחקירה עם קבלת הדיווח.
כיממה לאחר חקירה משותפת של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי שכללה מגוון כלים מודיעיניים, טכנולוגים ומבצעים, מאז קבלת הדיווח הראשוני, אותר ונעצר חשוד במעשה, בן 26 מכפר סבא אשר נעצר לפני זמן קצר בדרום הארץ.

אותו חשוד נלקח לחקירה במשרדי יחידת הסייבר. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ. שב"כ ומשטרת ישראל יטפלו בחומרה ובכל האמצעים העומדים לרשותם מול איום בפגיעה כלפי אישי ציבור וימצא את הדין עם המעורבים.
במכתב נכתב: "מה קורה יוני יגיבור? איך הולך לך שם למעלה? אה שכחתי, בטח אתה עומד במקום ואין יותר מידי לאן להתקדם. נתבקשתי להודיע לאחיך, פיפי נתניהו (כלשון המכתב), שיש לו קצת זכויות או הרבה זכויות, אבל הם נגמרו. ומכאן, הר הרצל המקום הקדוש הזה, השעון מתקתק אחורה, עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד בו אחיך, הבן של זונה (כלשון המכתב), חושב שהוא יגיע לגיל 74. שיהיה ברור זה איום מדרגה ראשונה".
עוד מסר: "אני מוסר דין לשמיין שיזיינו אותך כל כך חזק (כלשון המכתב). ביבי, אתה לא יותר טוב מאריק שרון. אריק שרון קיבל אירוע מוחי ושקע בתרדמת שמונה שנים. לך אני מאחל דברים יותר גרועים. המשימות שלך הם: א. לכבוש את עזה, ב. להחזיר את הגופה של המדריך שלי הדר גולדין ואת יתר השבויים. השעון מתקתק אחורה. נשארו לך יותר משלושה חודשים וחצי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה