בארץ

האלימות נגד נתניהו גוברת: קברו של יוני נתניהו חולל

קברו של גיבור אנטבה ואחיו של ראש הממשלה חולל לאחרונה. כך חשף מי שבעצמו החליט להדיר את אחיו של יוני רה"מ נתניהו מטקסי יום הזיכרון השנה בצל המחאה נגד הרפורמה
דוד זולדן |  3
יוני נתניהו (צילום מתוך 'אחריי - סיפורו של יוני נתניהו', רשת)
קברו של גיבור מבצע אנטבה ואחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו חולל לאחרונה, כך חושף היום אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים, שהתראיין הבוקר בתוכנית הבוקר של קשת 12, ודיבר על טקסי יום הזיכרון בצל המחאה נגד הרפורמה המשפטית. הוא חשף כי קברו של יוני נתניהו ז"ל, אחיו של ראש הממשלה, חולל לפני שבועיים. "אף אחד עוד לא יודע, גם לא משפחת נתניהו, אבל לפני שבועיים חיללו את הקבר של יוני, גיבור ישראלי שנפל על קידוש השם באנטבה. לאן הגענו?" תהה מי שבעצמו החליט להדיר את אחיו רה"מ נתניהו מטקסי יום הזיכרון.
"אנחנו מקבלים יום-יום עשרות פניות לארגון יד לבנים ממשפחות שמבקשות שהשנה לא יהיו פוליטיקאים. בין משפחות שהילדים שלהן נפלו ביחד יש מלחמות, מאבקים, פוסטים אחד נגד השני. משפחות נקרעות, זה קרע נוראי". הציג בן שם תמונה שבהחלט כדאי לבדוק את נכונות פרטיה. 
עוד אמר בן שם כי: "כמו שביום הזיכרון בכותל מגיעים הנשיא והרמטכ"ל, יכול להיות שצריך לאמץ את זה בהר הרצל ובבתי הקברות. שיגיעו הנשיא והרמטכ"ל. אני חרד גם לפוליטיקאים, לכבודם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שקרנים משרד הביטחון הכחיש ואמר שזה סתם לכלוך
    שימי 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איכס
    סגור
  • 2.
    תורידו את הכתבה,הוכח שלא.אתר של לקקנים. (ל"ת)
    יוסף 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    לפחות קצת יושרה הודיעו שזה לא נכון (ל"ת)
    טוני המרוקאי 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור