משפט

עוקץ כביש 6: החוב הקטן שיגיע עד 1,100 שקל

סיון כהן סבן, מגישת רשת 13, כתבה באינסטגרם שלה: "לא להאמין!!! אתם חייבים לקרוא את זה!!!! סיון תעזרי לי בבקשה!!! שמי יוסי כהן עיקלו לי את החשבון בגלל חובות של 13 שקל ו-56 אגורות"
מערכת ice | 
כביש 6 (צילום פרטי עריכה אייס)
זה נמשך. למרות הביקורות והסערה ברשתות החברתיות, נהגים רבים ממשיכים לקבל חובות עתק על הנסיעה בכביש שש חוצה צפון. החוב מגיעה בפועל מחברה אחרת שהיא לא כביש 6, וחוב קטן של מספר שקלים בלבד תופח אפילו למאות ואלפי שקלים, ופתיחה מהירה של תיק בהוצאה לפועל.
סיון כהן סבן, מגישת רשת 13, כתבה באינסטגרם שלה: "לא להאמין!!! אתם חייבים לקרוא את זה!!!! סיון תעזרי לי בבקשה!!! שמי יוסי כהן עיקלו לי את החשבון בגלל חובות של 13 שקל ו-56 אגורות".

עוד היא קיבלה בהודעה: "זו נסיעה בסך 5.37 שקל ו-8.19 שקל משנת דצמבר 2020 בכביש 6 חוצה צפון. הפכו את זה לחוב של 1,100 שקל. אני דר רחוב, ללא בית וכרגע חי על חשבון ביטוח לאומי ונדבות וגם את הקיצבה לא יכול להוציא!!!".
לסיום הוסבר: "רק לפני שבועיים קיבלתי את ההודעה, לא זוכר האם נסעתי אבל בטוח שלא קיבלתי כי סכום פעוט כזה הייתי משלם. אני חולה פוסט טראומה סכרת ודלקת פרקים ומצבי הנפשי גרוע מאד. מתחנן לעזרה מידית. כביש 6 חוצה צפון".
מהו כביש 6 חוצה צפון? זהו למעשה מקטע נפרד מכביש 6 הרגיל: מקטע חדש שמתחיל באזור יוקנעם. הנוסעים הרגילים לנסוע בכביש 6, לא יודעים שהם למעשו עברו לכביש של חברה אחרת ולא יודעים שיש לשלם לחברה החדשה "כביש 6 חוצה צפון". לטענת רבים, הם לא מקבלים את החשבוניות, והחובות מגיעים לאחר פיגורים ופתיחת תיק בהוצל"פ.
 
לפני כשנה, על טענות דומות, תגובת חברת כביש 6 חוצה צפון הייתה: ״חברת 6 חוצה צפון איננה מעוניינת להגיע להליכים משפטיים עם לקוחותיה ואלו נדרשים רק במקרים קיצוניים. משלא צולחים כל ניסיונות הגבייה בדרכים שנקבעו מראש בהסכם, נדרשת החברה לפתוח תיק הוצאה לפועל, כחוק. יודגש כי אחוז התיקים שנפתחו בהוצאה לפועל נמוך משמעותית ביחס לאחוז הנוסעים המשלמים כנדרש".
עוד נמסר: "חברת 6 חוצה צפון שבה ומפצירה בנוסעים בכביש - הירשמו עוד היום כמנויים באתר כביש 6 חוצה צפון - מדובר בהליך קצר, פשוט והכי חשוב - ללא דמי מינוי, משלמים רק מתי שנוסעים, ללא כל טרחה או מאמץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה