משפט

מורה לספורט בתיכון מואשמת בקיום יחסי מין עם נער בן 17

מורה ומאמנת בתיכון בפנסילבניה מואשמת השבוע בתקיפה מינית וקיום יחסי מין עם תלמיד בן 17 שאימנה בענף הטלת כידון. מתברר כי השניים היו במערכת יחסים רומנטית יותר משנה
מערכת ice | 
בית משפט (צילום freepik, pixabay)
מורה ומאמנת בבית ספר תיכון בפנסילבניה, ארה"ב, מואשמת השבוע בקיום יחסי מין עם נער בן 17 - תלמיד שאימנה במסגרת ענף הטלת כידון בבית הספר. הנאשמת, האנה מראת' נעצרה על ידי המשטרה לאחר שהתגלה כי בין המורה לנער קיים קשר רומנטי ומיני.
רצף האירועים החל כמעט לפני שנתיים. לפי כתב האישום שהוגש נגד המורה, היא שלחה לתלמיד סמס בחודש מאי 2021 לפנות בוקר והזמינה אותו לבוא לביתה, שם הם לכאורה קיימו יחסי מין. לאחר המעצר היא הודתה בפני הרשויות כי הייתה בקשר רומנטי עם התלמיד, והוא מצידו העיד כי הם היו יחד עד חודש אוקטובר 2022. 
בהתאם לחוק ולגילו של הנער, מארת' מואשמת בתקיפה מינית של התלמיד. מהרשויות נמסר כי "מערכת יחסית בין תלמיד אתלט למורה או המאמן יכולה להיות רגישה ולא יציבה. ניצול של מערכת היחסית הזו על ידי המורה היא זלזול בוטה ברווחה של התלמיד ובחוק".
על פי הדיווחים היא קיבלה את כתב האישום אמש (חמישי), אך כבר שוחררה בערבות בסך 75 אלף דולר. לא ידוע מתי היא עתידה לעמוד בפני שופט שוב, והכי חשוב מה חושב התלמיד על האירוע כולו והאם הוא זה שהגיש תלונה נגד "בת זוגו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה