משפט

בעקבות שוויון קולות בין שני המועמדים: זו החלטת בית המשפט העליון

בית המשפט העליון הכריע כי יתקיימו בחירות חוזרות במגדל, זאת לאחר שהמועמד נתי אלפסי החליט למשוך את הערעור שלו על החלטת המחוזי. ההחלטה לקיים בחירות חוזרות מתקיימת לאחר שוויון קולות בין המועמדים רוברט קנדי אמרוסי לנתי אלפסי
מערכת ice |  1
בחירות מקומיות (צילום יונתן זינדל / פלאש 90)
לאחר שהמועמד נתי אלפסי החליט למשוך את הערעור שלו על החלטת בית המשפט המחוזי, בשל קביעת השופטים כי יש לקיים בחירות חוזרות במושבה הצפונית, בית המשפט העליון הכריע היום (חמישי) כי יתקיימו בחירות חוזרות במגדל.
כזכור, בית המשפט המחוזי קיבל את עתירתו של המועמד רוברט קנדי אמרוסי אשר ביקש כי למניין הקולות יתווספו 3 קולות של חיילים שהצביעו במעטפות כפולות, לאחר שאלו כתבו על פתק ההצבעה "רוברט אמרוסי" ולא "רוברט קנדי אמרוסי". קבלת העתירה התקיימה לאחר שוועדת הבחירות החליטה בתחילה שלא לכלול את הפתקים במניין הקולות הכשרים.
בעקבות אשרור ההחלטה של המחוזי והתווספות 3 קולות לטובתו של קנדי אמרוסי, נוצר שוויון קולות בין המועמדים לראשות המועצה המקומית, מה שמחייב על פי חוק עריכת בחירות חוזרות.
את המועמד רוברט קנדי אמרוסי, ייצגו עורכי הדין אסף פריאל, תומר כשר ואוריה רועה ממשרד ארנון, תדמור-לוי. מלבד זאת, צוין כי שופטי ההרכב בבקשת הערעור של המועמד אלפסי היו יעל וילנר, אלכס שטיין וגילה כנפי שטייניץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תאריך בחירות
    רונן 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם כבר נקבע מועד לבחירות החדשות? האם מדובר ביום מלא בשעות 7-22 או רק 13-22?
    סגור