משפט

דרמה במשפט נתניהו: היועמ"שית ביטלה את ההסכם עם עד המדינה

עד המדינה במשפט נתניהו, שלמה פילבר, מסתבך. לאחר שנודע כי נשקלת האפשרות של ביטול הסכם עד המדינה נגדו, כעת הודיעה הפרקליטות כי על דעת היועמ"שית, כך יהיה. זאת ככל הנראה על מנת להגיש נגדו בהמשך כתב אישום
מערכת ice | 
שלמה פילבר בעדותו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פרקליט מחוז מיסוי וכלכלה, יהונתן תדמור, פרסם לפני זמן קצר (שני) כי על דעת היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, כי נשלחה למר שלמה פילבר הודעה על כוונה לבטל את הסכם עד המדינה שנערך עמו, לאחר שלטענת הפרקליטות, הונחה בפניהם תשתית ראייתית המלמדת על הפרת הסכם עד המדינה מצידו. 
כזכור, פילבר חתם על הסכם עד מדינה, לאחר שכיהן כמנכ"ל משרד התקשורת בזמן שניתנו לכאורה הטבות לבזק, כפי שנטען במשפט. בפרקליטות התקיימו לאחרונה דיונים לגבי חוות הדעת שתוגש ורוב הפרקליטים תמכו בהגשת כתב אישום נגד פילבר בעקבות ההפרה, כך שהכיוון המסתמן הוא זימונו של עד המדינה לשימוע לפני הגשת כתב אישום פלילי נגדו.

אחרי שהתובעת יהודית תירוש, הביעה את רצונה להכריז על פילבר כעד עוין, הוא הגיב ואמר: "אני לא רואה את עצמי עד עוין ואני לא מתכוון לסתור את דבריי במשטרה. היה לי אתמול יום קשה מאוד והקפדתי להיות נאמן לדברים. ניסיתי לדייק נקודה. ככל שזה אפשרי אמשוך את תשובתי האחרונה ואנסה להמשיך להיות צמוד לגרסתי במשטרה. זה קשה לי נפשית".
פילבר לא נראה מודאג מההודעה על ביטול הסכם עד המדינה שנחתם עמו ואף פרסם לפני מספר דקות ציוץ קצר בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), בו כתב: "אני מוכן!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה