משפט

זוועה במשפחה: שני אחים דקרו את אמם - ושתי אחיות נוספות

שוטרי תחנת רמלה פתחו לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לאירוע דקירה בבית בעיר, במהלכו נפצעו אם ושתי בנותיה. השוטרים ביצעו פעולות חקירה מהירות ועצרו כעת את שני האחים בני 18 ו-20 לאחר שנמלטו מהזירה
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ גרשון אלינסון)
שוטרי מחוז מרכז עצרו כעת (מוצ"ש) שני אחים תושבי רמלה בחשד לדקירתן של אמם ושתי אחיותיהן בביתם באורח קל-קשה. שוטרי תחנת רמלה פתחו לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לאירוע דקירה בבית בעיר, במהלכו נפצעו אם ושתי בנותיה קטינה ובגירה ופונו ע״פ גורמי רפואה למרכז הרפואי אסף הרופא באורח קל עד קשה .
כאמור, השוטרים ביצעו פעולות חקירה מהירות ועצרו כעת את שני האחים בני 18 ו-20 לאחר שנמלטו מהזירה בחשד למעשה, בסיום חקירתם יוחלט לעניין המשך מעצרם והבאתם בפני בימ״ש בהתאם לממצאי החקירה, הרקע הינו ככל הנראה סכסוך במשפחה.

אתמול פורסם כי שוטרי מחוז ירושלים עצרו חשוד תושב מזרח ירושלים, שהשאיר מכתב בו התבטא כי בכוונתו לבצע פיגוע. את פעולת הטרור רצה לבצע "כתגובה על מה שצבא הכיבוש עושה בעזה היקרה", לדבריו. שוטרי תחנת שפט פתחו בחקירה מהירה והחשוד נעצר על ידם בשל החשד כי בכוונתו לבצע פיגוע. בנוסף, המכתב בו התבטא החשוד על כוונותיו, נתפס על ידי המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה