משפט

זוועה בירושלים: חתכה את אחותה בת ה-8 בסכין

תושבת מזרח העיר בשנות העשרים לחייה נעצרה לאחר שבת משפחתה נמצאה כשעל גופה חתכים וחבלות חמורות. בדיון שהתקיים אמש בבית משפט השלום ירושלים, הוארך מעצרה בארבעה ימים נוספים. המשטרה מסרה בתגובה: "רואים בחומרה אלימות מכל סוג, נפעל למצות את הדין"
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ גרשון אלינסון)
תקפה את אחותה בת ה-8 באמצעות כלי חד בביתם שבמזרח העיר ירושלים, גרמה לה חתכים וחבלות חמורות ונעצרה על ידי שוטרי מחוז ירושלים: המשטרה מעדכנת הערב (שבת) כי לפני כמה ימים, התקבל דיווח במשטרה על חשודה שחתכה את אחותה בת ה-8 באמצעות סכין בביתם במזרח ירושלים.
כתוצאה מהמעשה, הקורבן נפצעה ופונתה באורח קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. מיד עם קבלת הדיווח, נפתחה חקירה בתחנת שלם במחוז ירושלים, במהלכה עלה כי החשודה נטלה סכין מהמטבח וחתכה את הקורבן באמצעותה וגרמה לה לחבלות חמורות. 
 
בתוך כך, החשודה, תושבת מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייה, נחקרה ונעצרה על ידי השוטרים. בדיון שהתקיים אמש בבית משפט השלום ירושלים, הוארך מעצרה בארבעה ימים נוספים, עד לתאריך ה-19 בפברואר, וחקירת המשטרה עודנה נמשכת.
"אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא", נמסר בהודעת המשטרה לכלי התקשורת. "נמשיך לפעול כנגד מקרי אלימות בכלל ומקרי אלימות במשפחה וכנגד חסרי ישע בפרט, ביד קשה וללא פשרות במטרה למצות את הדין עם העבריינים האלימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה