בריאות

מאוחדת במינוי בכיר: המרצה המוערך בטכניון מצטרף לשורותיה

ד"ר חיימי חוקר בתחומים רבים ברפואת ילדים, המטו-אונקולוגיה, תזונה, גנטיקה, קבלת החלטות ורפואה היברידית. בנוסף, הוא משמש כמרצה מוערך ומצטיין בטכניון, במכון הטכנולוגי חולון, ובמכללת עמק יזרעאל, בנושאים כמו רפואה מרחוק, ניהול משאבים בבריאות וכלכלת בריאות
מערכת ice |  5
ד"ר חיימי רופא מרחבי מרחב חוף וואדי ערה (צילום קופת חולים מאוחדת)
ד"ר מוטי חיימי מונה לתפקיד (09.04.23) רופא מרחבי במרחב חוף כרמל וואדי ערה של קופת חולים מאוחדת במחוז צפון. ד"ר חיימי הוא מומחה ברפואת ילדים ובהמטו-אונקולוגיה ילדים, בעל ניסיון של מעל 20 שנה והתמחה לאורך השנים בבית חולים כרמל ורמב"ם.
ד"ר חיימי חוקר בתחומים רבים ברפואת ילדים, המטו-אונקולוגיה, תזונה, גנטיקה, קבלת החלטות ורפואה היברידית. בנוסף, הוא משמש כמרצה מוערך ומצטיין בטכניון, במכון הטכנולוגי חולון, ובמכללת עמק יזרעאל, בנושאים כמו רפואה מרחוק, ניהול משאבים בבריאות וכלכלת בריאות.
בעבר, ניהל ד"ר חיימי פורומים למחלות ילדים, פרסם מאמרים רבים בעיתונים מדעיים, וכתב עשרות כתבות ומדריכים ברשת בנושאי התמחותו. לפני מספר שנים אף זכה במלגת טורנברג להשתלמות באוניברסיטת אוקספורד בתחום הרפואה ההיברידית.
ד"ר חיימי יהיה אמון על ניהול רפואי של המרחב, הכולל בין היתר גיוס רופאים, איכות רפואית, בקרה רפואית, הדרכות מקצועיות ועמידה במדדים רפואיים במטרה לייעל את השירות הרפואי המוצע למבוטחי הקופה.
מוחמד עבד אל רחמן, מנהל מחוז צפון: "אני מברך את ד"ר מוטי חיימי על מינויו לתפקיד רופא מרחבי. מאוחדת במחוז צפון ממשיכה כל העת להשקיע במתן שירותי רפואה תוך גיוס ההון האנושי האיכותי ביותר לטובת מבוטחינו. אני סמוך ובטוח שניסיונו הרב של ד"ר חיימי, הוא כוח חיזוק משמעותי לצוות המקצועי של המחוז ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רופא משכמו ומעלה
    צביקה 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מאוחדת זכו
    סגור
  • זכיתם
    ליאת 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מדהים. זכיתם !
    סגור
  • הכללית הפסידה בגדול (ל"ת)
    אורלי 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    רופא מקסים (ל"ת)
    נטע 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 1.
    אדם מקסים ירופא מדהים
    שלומית 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    20 0
    אין ראוי ממנו
    סגור