בריאות

זוועה ביום השואה: מטפלת חשודה בתקיפת קשיש בן 94

חשד: מטפלת תקפה קשיש בן 94 ברמת גן. הדיווח התקבל מעוברי אורח אשר הבחינו כי המטפלת חובטת בראשו של הקשיש ובועטת בכיסא גלגלים עליו יושב, לעיניי עוברי אורח ברחוב יהודה הנשיא ברמת גן. שוטרי הסיור של תחנת רמת גן-בני ברק הגיעו למקום תוך דקות ספורות ופגשו בחשודה ובקורבן
מערכת ice | 
קשיש-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אירוע מזעזע נחשף היום (שלישי), יום השואה 2023, כאשר התברר כי ביום שבת האחרון, בשעה 16:50 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על מטפלת שתקפה את המטופל שלה, קשיש בן 94.
הדיווח התקבל מעוברי אורח אשר הבחינו כי המטפלת חובטת בראשו של הקשיש ובועטת בכיסא גלגלים עליו יושב, לעיניי עוברי אורח ברחוב יהודה הנשיא ברמת גן. שוטרי הסיור של תחנת רמת גן-בני ברק הגיעו למקום תוך דקות ספורות ופגשו בחשודה ובקורבן.

על פי ההודעה של המשטרה: "החשודה, בת 38, נתינה זרה מנפאל נעצרה ע"י השוטרים לחקירה בגין חשד להתעללות בחסר ישע. החשודה הובאה בפני שופט והוארך מעצרה. החקירה נמשכת".
רק ביום ראשון האחרון נודע כי חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב דן פתחו בחקירה בחודש שעבר, עם קבלת מספר תלונות בגין חשד להונאת קשישים על ידי עובד בבית אבות בבני ברק. מהחקירה עלה חשד כי החשוד שעובד בבית האבות, ניצל את מצבם הפיזי והנפשי של הקשישים השוהים בבית האבות, לקח את פרטי כרטיסי האשראי שברשותם וביצע עסקאות בשווי אלפי שקלים. החשוד בן 30 מכפר מרדה, נעצר ע"י שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב דן והועבר לחקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה