בריאות

האגודה למלחמה בסרטן נעזרת בטכנולוגיה ומייצרת קמפיין מפתיע

לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס, האגודה למלחמה בסרטן עלתה בקמפיין חדש שנעשה באמצעות בינה מלאכותית ומתמקד במסר המעודד את הציבור לגשת לבדיקת איבחון מוקדם בחינם, פעם בשנה
מערכת ice | 
קמפיין באמצעות בינה מלאכותית (צילום האגודה למלחמה בסרטן)
לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס שמצוין במהלך חודש מרץ, האגודה למלחמה בסרטן עלתה בקמפיין חדש שנעשה באמצעות הבינה המלאכותית (AI) של מידג'רני על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO המסייע לאגודה בהתנדבות.
הקמפיין מתמקד במסר שמעודד את הציבור לגשת לבדיקות לאיבחון מוקדם של סרטן המעי הגס על ידי הסתכלות אל העתיד. המטרה היא להניע לפעולה נשים וגברים מעל גיל 50 לגשת לקופת החולים לבדיקה המתבצעת בחינם פעם בשנה. במקביל, להעלות מודעות לחשיבות הבירור הרפואי בכל גיל, במצב של תסמינים במערכת העיכול שאינם חולפים. הסיסמה המובילה את הקמפיין: "במקום לדמיין את העתיד, תחוו אותו, גילוי מוקדם של סרטן המעי הגס יכול להציל חיים". הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה ובדיגיטל למשך מספר שבועות.
על פי הערכת האגודה למלחמה בסרטן, בשנת 2022 אובחנו בישראל כ- 3,200 נשים וגברים עם סרטן המעי הגס וכ- 1,300 ישראלים נפטרו מהמחלה. באגודה מדגישים כי  סרטן המעי הגס נפוץ בקרב נשים וגברים בשיעור דומה שכן הוא הסרטן השני בשכיחותו בקרב נשים בישראל אחרי סרטן השד והשלישי בשכיחותו בגברים אחרי סרטן הערמונית וסרטן הריאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה