בריאות

דנה אינטרנשיונל נפרדת בעצב מהחבר האהוב: "מודה, הערצתי אותו"

דנה אינטרנשיונל כתבה על הזמר אדם שנפטר ממחלת הסרטן מילים חמות: "כמו שהוא היה יפה הוא היה, נחמד וצנוע ותומך ומחבק, אהבתי אותו כאדם הזמר. ‏ואהבתי אותו כחיים האדם. אוהב אותו תמיד. יהי זכרך ברוך איש יקר"
מערכת ice | 
דנה אינטרנשיונל (צילום רפי דלויה)
לאחר שבית החולים איכילוב הודיע הבוקר (חמישי) בצער על פטירתו של הזמר והשחקן אדם, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בית החולים הודיע בהודעה לתקשורת כי הוא משתתף בצער המשפחה, אבל גם החברים והמכרים הקרובים של הכוכב הכי גדול שהיה כאן בשנות ה-80' כתבו מילים של געגוע עמוק לחבר שהלך לעולמו בגיל 64 בלבד.
אחת מהן, היא הזמרת דנה אינטרנשיונל שכתבה על הזמר שנכנע למחלה הקשה: "אדם. מי שלא היה שם, בשנים שהוא היה הזמר הכי מצליח במדינה לא יכול להבין את הגודל. הוא היה משהו שלא נראה כאן עד שהוא הגיע".
אינטרנשיונל המשיכה את הסטורי ובו התמונה של אדם: "שנים של אדמניה. הנה אני מודה. הערצתי אותו. הלכתי עם חברים להופעות שלו וצרחתי עד צרידותן אדם אדם!!! ואז, גם הכרתי אותו".
עוד היא כתבה עליו לסיום מילים חמות: "כמו שהוא היה יפה הוא היה, נחמד וצנוע ותומך ומחבק, אהבתי אותו כאדם הזמר. ‏ואהבתי אותו כחיים האדם. אוהב אותו תמיד. יהי זכרך ברוך איש יקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה