בריאות

אחרי שעלב במשפחות החטופים פינדרוס חוטף: "קואליציה של מנותקים"

ח"כ אפרת רייטן (העבודה) לא מוחלת על כבודם של החטופים שחטפו עלבונות מנציג יהדות התורה ואומרת: "הכנסת כבר ידעה בעבר לבטל פגרות במלחמות, בקורונה, באירועים פוליטיים אחרים. 134 חטופים זו לא סיבה מספיק טובה?"
דוד זולדן | 
אפרת רייטן, יצחק פינדרוס (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ אפרת רייטן על הדיון בוועדת הכנסת לביטול הפגרה: "בדיון לביטול פגרת הכנסת בעקבות דרישתנו, צועקות משפחות החטופים מדם ליבן - תהוו דוגמא אישית ואל תצאו לפגרה כל זמן שהחטופים בשבי. בתגובה ח"כ פינדרוס ענה להם בזלזול - 'יאללה יאללה'.
ואז הצביעו על הראש שלהם נגד. קואליציה של מנותקים. הכנסת כבר ידעה בעבר לבטל פגרות במלחמות, בקורונה, באירועים פוליטיים אחרים. 134 חטופים זו לא סיבה מספיק טובה?"
טונים צורמים ליוו את הדיון על פעילות הכנסת בפגרה. משפחות החטופים שנכחו בישיבה זעמו כי "בזמן שנבחרי הציבור יוצאים לחופשה יקיריהם נמצאים בשבי החמאס בעזה וחיילנו ממשיכים להילחם בכמה חזיתות". מפלס המתח עלה כאשר חן אביגדורי, אשר אשתו ובתו נחטפו וחזרו בפעימה הראשונה של עסקת השבויים, הפציר בחברי הכנסת: "אמרתם שאתם תעבדו בפגרה - אז תעבדו. אל תצטלמו". בשלב זה, ח"כ יצחק פינדרוס מטעם מפלגת דגל התורה בסיעת יהדות התורה השיב לו בצורה מזלזלת "יאללה, יאללה" והתגובות לא איחרו לבוא.
אביגדורי התפוצץ: "פינדרוס, יאללה יאללה תגיד לאמא שלך. 'יאללה, יאללה' אתה אומר למשפחות חטופים?!" נציגות נוספות של המשפחות צעקו לעבר ח"כ פינדרוס: "אם הבת שלך הייתה חטופה לא היית אומר 'יאללה יאללה'". בשלב זה יו"ר הקואליציה אופיר כץ, שניהל את הדיון, עצר אותו לטובת הפסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה