בעולם

טראמפ יתבע את ביידן? "המושחת פתח תיבת פנדורה ענקית"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הודיע אמש כי במידה וייבחר מחדש לנשיאות הוא יגיש תביעה נגד הנשיא המכהן ג'ו ביידן, במידה ולא תוענק לו חסינות על האשמות כנגדו בגין הפריצה לבניין הקפיטול לאחר ניצחונו של ביידן לאחר הבחירות ב-2020
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, freepik)
דונלד טראמפ יגיש תביעה נגד ג'ו ביידן? לפי דיווח ב-NCBC, הנשיא לשעבר הודיע אתמול כי במידה וייבחר לנשיאות מחדש בבחירות שייערכו בחודש נובמבר הוא יגיש תביעה נגד ג'ו ביידן, זאת במידה ולא תוענק לו חסינות עקב האשמות נגדו בגין הפריצה לקפיטול לאחר ניצחונו של הנשיא המכהן בבחירות 2020.
טראמפ אמר אמש כי הוא מתכוון היות נוכח בטיעונים בעל פה על תביעת החסינות הנשיאותית שלו בפני בית המשפט לערעורים בארצות הברית במחוז קולומביה וטען כי מחובתו כנשיא למצוא הונאת בוחרים. "כמובן שהייתי זכאי כנשיא ארצות הברית וכמפקד העליון לחסינות, אך לא פעלתי בזמן הקמפיין, הבחירות הסתיימו בזמן", עוד טען כי במידה ולא יקבל חסינות גם הנשיא המכהן ביידן לא רשאי לכך.
עוד טען טראמפ כי "במידה ולא אקבל חסינות, אז גם ג'ו ביידן המושחת לא זכאי לכך" את זה כתב לפני שביקר ממשל ביידן על מספר השיא של המהגרים שחוצים בגבול הדרומי של ארה"ב, החלטתו משנת 2021 להסיג חיילים מאפגניסטן ועוד טענות חסרות בסיס שביידן מעורב בעסקים מפוקפקים עם מדינות זרות.
"ג'ו פתח תיבת פנדורה ענקית" טען בנוסף טראמפ: "כנשיא הגנתי על המדינה שלנו ועשיתי עבודה מצוינת בכך, תסתכלו על הבלאגן שג'ו ביידן המושחת עשה במהלך שנות התפקיד שלו, כך שהמינימום שמגיע לי הוא חסינות נשיאותית על כתבי האישום המזויפים של ביידן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה