בעולם

צרות בבית המלוכה: הקרע בין הנסיך הארי למשפחתו מחריף

היחסים של הנסיך הארי, עם בני משפחתו הידרדרו בשנה האחרונה. את המצב ניתן לקשר הדוק לספר הנסיך הארי הוציא השנה "ספייר", בו הוא לא חוסר בפרטים על יחסיו הקשים עם בני משפחתו. כעת, נראה כי היחסים בין הצדדים מחמירים עוד יותר כשהנסיך הארי לא יבלה את חג המולד עם בני משפחתו
מערכת ice | 
הנסיך הארי, המלך צ'ארלס (צילום shutterstock)
הקרע במשפחת המלוכה מחריף, הנסיך הארי ומייגן מרקל לא הוזמנו לחגוג את חג המולד באחוזת סנדרינגהם עם שאר בני המשפחה. יחסים של בני הוזג עם שאר בית המלוכה בידרדרו בשנה האחרונה, בעקבות הוצאת ספר הזיכרונות "ספייר" שבו הנסיך הארי בא בטענות כלפי בני משפחתו והסדרה התיעודית הארי ומייגן.
לפי דיווח של הדיילי אקספרס, הנסיך וויליאם ואשתו קייט מידלטון על אחיו ואשתו מייגן מרקל, ואינם מוכנים לחגוג איתם את חג המולד. הם לא היחידים, גם אביו של הנסיך הארי המלך צ'ארלס, מרגיש אותו דבר ואף נכתב בדיווח כי לפגוש את השניים רק יגרום לו להיות עצבני במיוחד.
עוד עולה מדיווחים כי לאור כל ההדלפות האחרונות של האינטרקציה בין שני הצדדים, המלך צ'ארלס חושש משום שכל נושא שהוא דן עם הזוג מודלף ישר לעיתונות. מקורב לבית המלוכה אמר כי: "זה יהיה קשה מאוד כי יש עדיין כל כך הרבה עוינות כלפי הארי ומייגן, במיוחד מהנסיך והנסיכה מוויילס. המלך צ'ארלס לא הזמין את בני הזוג כי הוא מרגיש שיש סיכון שכל דבר שהוא דן בו עם הדוכס והדוכסית עלול להיות דלף לעיתונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה