משפט

משפחת המלוכה בדרך לבית המשפט: מי הסתבך איתם הפעם?

הספר "Endgame", שיצא לאחרונה, חשף פרטים חושפניים על משפחת המלוכה ובין היתר נכתבו בו כי מלך צ'ארלס וקייט מידלטון הם בני המלוכה שהעירו הערות גזעניות כלפי הנסיך ארצ'י כשמייגן מרקל, הייתה בהיריון. כעת, מסתמן כי משפחת המלוכה יוצאת נגד הפרסומים ואף שוקלת לפתוח בהליך משפטי 
מערכת ice | 
משפחת המלוכה (צילום פייסבוק/ The Royal Family)
למי שהפסיק לשכוח, בשבוע שעבר, יצא לאור הספר החושפני "Endgame", אשר הציג לעולם סודות מאחורי הקלעים של משפחת המלוכה הבריטית. מחבר הספר הוא עיתונאי בשם אומיד סקובי, הזכיר בספר את הריאיון השערורייתי של הארי ומייגן עם אופרה ווינפרי מ-2021, בו מייגן טענה כי שני בני מלוכה העירו הערות גזעניות כלפי צבע עורו של ארצ'י טרם נולד.
למרות שדאז מייגן, נמנעה מלהזכיר במי מבני משפחת המלוכה מדובר, כעת על אף גרסה הולנדית של הספר חשפה כי מדובר במלך צ'ארלס וקייט. סקובי, כבר הספיק להכחיש שפרסם את המידע, אך במשפחת המלוכה כבר מתכוננים למאבק ואף שוקלים לנקוט בהליכים משפטיים נגדו.
אנשיו של הנסיך ווליאם ידונו על דרכי התגובה שלהם וככול הנראה  כי כל האפשרויות "על השולחן", כולל צעדים משפטיים, נטען כי צ'ארלס לוקח את המהומה סביב הספר "ברצינות רבה". כמו כן,מקור המקורב לארמון אמר ל"סאנדיי טלגרף": "התקיימו דיונים ואנו נמשיך בדיונים הללו השבוע, אך אלה לא שיחות משבר. ההחלטות יתקבלו בזהירות ובמקצועיות".
בינתיים, בארמון בקינגהאם חוקרים מי הבן אדם שיכול היה לראות את המכתבים בין המלך למייגן מרקל, שבהם השמות לכאורה הוזכרו. עם זאת, הם בטוחים שההדלפה לא הגיעה מבפנים, מתוך אמונה שרק "קומץ זעיר" של אנשים ראו את ההתכתבויות אי פעם.
עד כה הארי ומייגן לא הגיבו בפומבי על השערורייה. סקובי הואשם בכך שהוא פועל כ"שופר" עבור הארי ומייגן, טענה שהוא הכחיש, וכתב ברשת X, לשעבר טוויטר: "אני לא חבר של מג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה