בעולם

250 מבני משפחות החטופים קיימו תפילה מרגשת בניו יורק

אין ספק שהתקופה האחרונה מטלטלת עבור רוב אזרחי ישראל, אך היא מטלטלת פי כמה עבור משפחות החטופים והנעדרים. 250 מבני משפחותיהם קיימו תפילה בניו יורק במסגרת מסע "ותחזירנו לשלום"
מערכת ice | 
משפחת החטופים בניו יורק (צילום אגודת צעירי חב"ד בראשות הרב אהרונסון)
צעירי חב"ד בראשות הרב אהרונוב, הקימו מיזם מרגש למען משפחות החטופים בשם "ותחזירנו לשלום". מדובר במסע בו 250 מבני משפחות החטופים הגיעו לניו יורק לאחר טיסה של 14 שעות עם חברת אל על.
במהלך האירוע שרו המשפחות את השירים ״אני מאמין״ ו״העולם כולו גשר צר מאד״. האירוע הסתיים בטקס תפילה מרגש עם כל שלוחי חב"ד מרחבי העולם באוהלו של הרבי מליובאוויטש. דווח כי מחוץ למקום התקיימה הפגנת תמיכה במשפחות החטופים.
באופן חריג, שגרירות ארצות הברית קיבלה בבוקר הטיסה את משפחות החטופים ופתחה את שעריה אליהם, על אף שאין ברשות רובם דרכונים ביומטריים וויזות למדינה, שם הם ייפגשו עם אנשי ממשלה ויזכו לאירוח מיוחד בגבעת הקפיטול, על ידי שני בתי הקונגרס.
המסע מובל על ידי הרב יוסף יצחק אהרונוב, ראש מפעל השליחות של חב"ד, אשר לקח על עצמו את ארגון ומימון המסע באופן מלא. היום יגיעו בני המשפחות וחברי המשלחת לוושינגטון. לדברי הרב אהרונוב, "אין לנו ספק בכך שהנסיעה הנדירה הזו של בני משפחות החטופים לרבי תביא ישועה והצלה לחטופים ולכל ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה