בעולם

מאסק בעוד סקר הזוי בטוויטר: האם לבטל את השעיית טראמפ?

מנכ"ל טוויטר החדש אילון מאסק העלה סקר לעוקביו, בו הוא מבקש מהם להצביע האם להחזיר מהשעייה את חשבונו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ. כזכור החשבון הושעה לאחר מהומות הקפיטול עקב סיכון להסתה לאלימות
מערכת ice | 
טראמפ נגד טוויטר
אילון מאסק, מי שרכש את הרשת החברתית טוויטר בסכום הדמיוני של 44 מיליארד דולר ומאז עסוק בעיקר במלחמות עם עובדי החברה – העלה עוד סקר מוזר לעוקביו, בו הוא מבקש מהם להצביע האם יש להשיב לתפקוד את חשבונו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ.
כזכור, מיד לאחר מהומות הקפיטול בינואר 2021, טוויטר (תחת הבעלים הקודמים) השעתה לצמיתות את חשבונו הפרטי של דונלד טראמפ בשל "סיכון להסתה לאלימות". בנימוקי החברה נכתב: "הבהרנו שהפרות נוספות של כללי טוויטר עלולות להביא תוצאה זו".

הסקר נפתח ל-24 שעות בלבד ונכון לשעה זו הצביעו בו כ-12 מיליון גולשים, מהם כ-52% תומכים בהחזרתו של טראמפ לפעילות בטוויטר וכ-48% מתנגדים.
 
יש לציין כי לפני שרכש את טוויטר כתב מאסק, כחלק מהביקורת שלו על הצנזורה ברשת החברתית, כי הוא יבטל את חסימת חשבונו של טראמפ – כך שלא ברור מדוע החליט לערוך סקר בנושא. לפני הסקר טען מאסק כי ההחלטה לגבי טראמפ טרם התקבלה. מאסק כן החזיר מההשעייה מספר חשבונות שנויים במחלוקות אחרים שהושעו, כמו של האתר הסאטירי בבילון בי ושל הקומיקאית קאת'י גריפין.
עם זאת חשוב גם להזכיר כי דונלד טראמפ הנעלב אמר בעבר בעצמו כי בכל מקרה לא יחזור לרשת טוויטר - שכן הוא הקים רשת חברתית משלו בשם "Truth Social".
בתוך כך, גל של מאות התפטרויות מסתמן בחברת טוויטר, לאחר שמאסק הציב אולטימטום לעובדי החברה לפיו יצטרכו להיות מוכנים להתחייב לסביבת עבודה "הארדקור". חלק מהעובדים הביעו חשש בשיחות סגורות כי החברה לא תשרוד את גל ההתפטרות עקב דרישות המנכ"ל החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה