בעולם

"ביל גייטס הבריטי" נעדר בעקבות אסון טביעת יאכטת תענוגות

טייקון ההייטק, מייק לינץ', חגג את ניצחונו במשפט הונאה שנמשך 12 שנים על יאכטת תענוגות ששטה מול חופי פלרמו. היאכטה, עליה שהו 22 איש, נקלעה אמש לסופת טורנדו ושקעה בים. לינץ' בין הנעדרים

מערכת ice | 
יאכטה טובעת בחופי איטליה (צילום Guardia Costiera)
יזם הטכנולוגיה, מייק לינץ', נעדר בעקבות טביעת יאכטת תענוגות בסופת טורנדו מול חופי סיציליה. בתקרית, אדם אחד נהרג ושישה מוגדרים נעדרים, כולל בתו בת ה-18 של לינץ'. רעייתו של לינץ' ותינוקת בת שנה הן בין 15 האנשים שחולצו מאזור האסון.
מייק לינץ' (59), המכונה גם "ביל גייטס הבריטי", הוסגר לפני כשנה לארה"ב בעקבות אישומים על מכירת חברת התוכנה שלו בשווי מנופח של 11 מיליארד דולר והונאת הקונה HP. לינץ' זוכה לפני כחודשיים מההאשמות בהמשך להחלטת חבר מושבעים בבית משפט פדרלי בסן פרנסיסקו.
בעקבות פסק הדין, לינץ' אמר שהוא "מתמוגג" ו"מצפה לחזור לבריטניה ולחזור למה שאני הכי אוהב: המשפחה שלי והחדשנות בתחום שלי".
ביאכטה בה שהה לינץ' עם בני משפחתו בילו חברי הצוות המשפטי של לינץ' ובני משפחותיהם שהוזמנו לטיול כדי לחגוג את הניצחון המשפטי. האסון אירע באותו יום שבו אושר מותו של נאשם שותף של לינץ' בתיק ההונאה בארה"ב, סטיבן צ'מברליין, שנפגע ממכונית בקיימברידג'שייר.על פי משמר החופים האיטלקי, היאכטה של לינץ' שקעה לעומק של 50 מטרים והחיפושים אחר שורדים נמשכים גם ברגעים אלה מול חופי פלרמו.
על פי רשימת העשירים של "סאנדיי טיימס" הונו המשפחתי של לינץ' מוערך ב-500 מיליון ליש"ט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה