רכילות עסקית

יגל אושרי ואלה לי: איש התקשורת בחגיגת יום הולדת מטורפת

העורך הראשי של פרוגי, משה אבוטבול, חגג את יום הולדתו ה-28 ב-HIVE ברוטשילד בתל אביב. בין האורחים: האקסית של מרגי, ליה שון - בהופעה פומבית ראשונה עם בן הזוג החדש - אור וקנין. בנוסף, השחקנים טל גרושקה, עילי צ'פמן ועוד רבים וטובים
מערכת ice | 
יום ההולדת של משה אבוטבול, עורך פרוגי (צילום אור גפן)
משה אבוטבול, איש התקשורת והמגיש והעורך הראשי של פרוגי ציין היום (שבת) יום הולדתו ה-28 ב-HIVE ברוטשילד בתל אביב. בין האורחים שהגיעו לחגוג: קווין רובין, קים בן שמעון, עידן תלם ("אינדה גיים"), יגל אושרי, אלה לי להב ובן הזוג פיליפ שאולוב, האקסית של מרגי, ליה שון - בהופעה פומבית ראשונה עם בן הזוג החדש - אור וקנין.
בנוסף, מיכאל גבעתי, אור אלקיים זוטי ואשתו דריה, עילי צ'פמן, יהודה בוחבוט, סהר כהן, נבו קטן, דין הפנר וטל גרושקה, מיכאלי מור סרוסי, אלינה רבינוביץ', מקס בחמן, איתי מרשל, ירדן טויזר, נויה ויואב גבאי, לירז עוזרי, שרון ליברמן והארוס הנינג׳ה - עדי גווילי, אשריאל ואליס, שירלי לוי, עידן שלו ויוני אלמקייס ועוד רבים נוספים.

האורחים נהנינו משולחן מקדונלד'ס עמוס במיוחד. לאחרונה מקדונלד'ס הודיעה על עליית מחירים קלה. פריטים בתפריט במסעדות ובמשלוחים התייקרו בשקל, והארוחות הזולות הוסרו מהתפריט. לא ניתן יותר להזמין קומבינציה של המבורגר או נאגטס עם שתייה ב-21 שקל. הרשת לא הודיעה על המהלך ללקוחות ומסרבת לפרט מה בדיוק התייקר. על התפריט החדש בסניפים נכתב בזו הלשון: "נכון לינואר 2024". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה