תרבות ופנאי

מרגי מצטרף לאיתי לוי: "עבודה משותפת של חודשים"

לאחר שנפרד ממשרד היח"צ שלו, אנשיו של הזמר סגרו הסכם מול מינקובסקי תקשורת. מי שצפויה להוביל את מערך יחסי הציבור היא הסמנכ"לית דבורי קרזנר, שמייצגת גם את המוזיקאי המצליח ושופט "הכוכב הבא לאירוויזיון". בן חורין אלכסנדרוביץ מסרו בתגובה: "מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך"

מערכת ice | 
איתי לוי ויהונתן מרגי (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, מיכאל גלעדי)
לאחרונה דווח כי הזמר האהוב יהונתן מרגי, נפרד ממשרד יחסי הציבור שלו בן חורין אלכסנדרוביץ, לאחר פחות משנה מאז החל לעבוד איתו. מרגי ואנשיו סגרו עם משרד מינקובסקי תקשורת. מי שתוביל את מערך יחסי הציבור של האקס המיתולוגי של נועה קירל ויוצא "הכוכב הבא לאירוויזיון" היא סמנכ"לית שותפה במשרד, דבורי קרזנר.
קרנזר מייצגת גם את אחד הכוכבים הגדולים בישראל, איתי לוי, ומטפלת בין היתר במערך יחסי הציבור של הוט, סוכנות יולי, נועם בתן ולקוחות נוספים. מרגי נמצא בימים אלו בארצות הברית, שם הוא מנסה למנף את הקריירה שלו שקיבלה קפיצה גדולה בשנה האחרונה. 
 
שמו של הזמר עולה לאחרונה לכותרות פעמים רבות בעיקר עקב הפרסומים על בת הזוג החדשה שלו בחצי השנה האחרונה, אנה זק, יריבתה של קירל האקסית. במקביל לעבודה על הקריירה הבינלאומית, מרגי המשיך לשחרר מוזיקה שמיועדת לקהל הישראלי ובין היתר התארח ב"צונאמי", שיר באלבומה האחרון של הזמרת יסמין מועלם. 
ממשרד התקשורת והאסטרטגיה בן חורין אלכסנדרוביץ נמסר בתגובה: "לאחר עבודה משותפת של מספר חודשים, הוחלט להקפיא את הפעילות בתחילת המלחמה. מאחלים ליהונתן הצלחה רבה בהמשך הדרך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה