רכילות עסקית

על רקע הצלחת ת'רדס: מטא ישראל עורכת את הכנס השנתי

האירוע הפגיש כ-500 יזמים, משקיעים ומנהלות ומנהלים בכירים בתעשייה לשיח על הכלכלה העולמית לצד תובנות על צמיחה יעילה ואתגרים נוספים במבט אל שנת 2024
מערכת ice | 
עדי סופר תאני וזאב פרבמן (צילום ויקטור לוי)
אמש (א׳) נערך הכנס השנתי של Meta בישראל, שהוקדש לתעשיית ה-B2C Tech הישראלית שמפתחת טכנולוגיות הפונות ישירות לצרכנים ונדרשת כעת להתמודד עם מציאות של חוסר ודאות.
האירוע הפגיש כ-500 יזמים, משקיעים ומנהלות ומנהלים בכירים בתעשייה לשיח על הכלכלה העולמית לצד תובנות על צמיחה יעילה ואתגרים נוספים במבט אל שנת 2024. בין המשתתפים והמשתתפות: תומר בר זאב (מייסד איירון סורס ונשיא ב-Unity), זאב פרבמן (מנכ״ל לייטריקס), אדם פישר (שותף בקרן ההון סיכון Bessemer), גיל אפרתי (מנכ״ל SpoliedChild), מאט נאגנט (שותף בקרן L Catterton) ודני כהן (שותף-מנהל בקרן ההון סיכון ויולה ונצ'רס).
 
עדי סופר-תאני (מנכ״לית Meta בישראל) פתחה את האירוע, והתייחסה בדבריה לצמיחה שחוותה תעשיית ה-B2C הישראלית בעשור האחרון - בשיעור של יותר מ-300% - וכוללת כיום 2,500 סטארט-אפים שמהווים קרוב לשליש מהאקוסיסטם הישראלי: ״בישראל של 2023, תעשיית ה-B2C איננה עוד סקטור נישתי, אלא תחום משגשג ואטרקטיבי עבור יזמים ומשקיעים כאחד״.
היא הוסיפה: ״תעשיית ההייטק הישראלית מתמודדת עם תנועת מלקחיים - מצד אחד אתגרים גלובליים של מיתון כלכלי ומנגד מורכבויות מקומיות. תעשיית הטק היא הקטר והמנוע הכי משמעותי של הכלכלה והחברה הישראלית, ואנחנו צריכים להבין שזו תעשייה חשובה למדינה שחייבים לעזור לה להמשיך ולצמוח״. בר זאב סיפר בשיחה עמה על הבמה: ״אמרו לי בכל חדר שאין סיבה להקים בארץ חברת B2C, ועדיף ליזם הישראלי להקים חברת סייבר. אני זוכר כמה מעצבן היה לשמוע את זה, אבל אם כל כך הרבה אנשים אומרים לך כיזם שזה לא רעיון טוב - זה כנראה רעיון טוב״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה