רכילות עסקית

פרטנר ואבי גבאי במחווה מרגשת לעובדים המשרתים במילואים

קבוצת התקשורת פרטנר קיימה השבוע מפגש הוקרה לעובדי החברה המשרתים בשירות מילואים פעיל, בנוכחות מנכ"ל החברה אבי גבאי, שאמר: "התפקיד של החברות הוא להקל ולעודד שירות מילואים ובכך לתרום למדינה וגם ליהנות מעובדים שהם העילית של מדינת ישראל"
מערכת ice | 
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
קבוצת התקשורת פרטנר קיימה השבוע מפגש הוקרה לעובדי החברה המשרתים בשירות מילואים פעיל, בנוכחות מנכ"ל החברה אבי גבאי, סמנכ"ל משאבי אנוש ותפעול יבגני דולקרט והנהלת החברה.
במפגש שיתפו המילואימניקים בחוויית השירות שלהם ודיברו על השילוב בין עבודה, משפחה ושירות מילואים משמעותי. פרטנר מעודדת את עובדיה לצאת לשירות מילואים ומצדיעה לתרומתם הרבה למדינת ישראל, 115 מילואימניקים שעשו יחד 596 ימי מילואים בשנה האחרונה. מתוך המשרתים ישנן כ-18% נשים.
מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, מסר: ״התפקיד של החברות הוא להקל ולעודד שירות מילואים ובכך לתרום למדינה וגם ליהנות מעובדים שהם העילית של מדינת ישראל״.
חברת התקשורת פרטנר מרבה בפעילויות עבור העובדים, הכוללים מעבר לימי גיבוש שוטפים עם אטרקציות, גם מחוות נקודתיות עבור העובדים.
כך, ביום האישה האחרון יצאה פרטנר בקמפיין פנים ארגוני תחת הכותרת "המגדר לא מגדיר אותי" ביוזמת יו"ר ועד החברה, קרן אופק. במסגרת הקמפיין, הוזמנו נשות החברה ליום צילומים מקצועי וצילומי פורטרט שלהן הוצגו בתערוכות ברחבי מטה החברה בראש העין, לצד משפט מפתח שמלווה את הנשים בחיים האישיים והמקצועיים. כמהלך מקדים, קיבלו העובדות מארז קלפים עליהם הודפסו משפטים של נשים המהוות מודל לשינוי תפיסות ואמונות, כאלו שהניעו את גלגלי ההיסטוריה וכאלו ששינו את ההיסטוריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה