רכילות עסקית

הגינה הקהילתית שנבנתה בהתנדבות לקראת יום בריאות הנפש העולמי

עובדי חברת מונטרס ישראל בע"מ הגיעו להתנדב ב"אנוש" - העמותה הישראלית לבריאות הנפש, וזכו ליום גיבוש משמעותי ומיוחד שבו נתנו מעצמם למען האחר, כולל בניית גינה יפה. ההתנדבות התאפשרה בעזרת עמותת ONEDAY. ב"אנוש" שמים בראש מעייניהם את הגדלת אחוזי ההתנדבות בישראל ומפיקים אירועי התנדבות לצעירים שפתוחים לקהל הרחב
מערכת ice | 
עובדי חברת מונטרס בונים גינה קהילתית (צילום שובל פלצי גרץ, עמותת ONEDAY)
לקראת יום בריאות הנפש העולמי שהתקיים בחג הסוכות השנה, יצאו עובדי חברת מונטרס ישראל בע"מ לבניית גינה קהילתית לעמותת "אנוש", העמותה הישראלית לבריאות הנפש. ההתנדבות התאפשרה בעזרת עמותת ONEDAY שארגנו את יום ההתנדבות לחברה יצאה החברה ליום גיבוש משמעותי ומיוחד שבו נתנו מעצמם למען האחר.
עמותת אנוש הוקמה לפני יותר מ-40 שנה על ידי קבוצת משפחות אמיצה שביקשה לשפר את איכות חייהם של ילדיהם שהתמודדו עם מגבלה נפשית. כיום מדובר בארגון המוביל והגדול בישראל המעניק שירותי שיקום פורצי דרך בפריסה ארצית לכ-15,700 המתמודדים עם מגבלה נפשית ב-75 מרכזי פעילות, ולאלפי בני משפחות התומכים בהם.
העמותה שמה בראש מעייניה את הגדלת אחוזי ההתנדבות בישראל ומפיקה בעצמה אירועי התנדבות לצעירים שפתוחים לקהל הרחב.
מנכ"ל עמותת ONEDAY, אלעד בלומנטל: "עמותת OneDay גאה להמשיך ולהוביל את תחום ההתנדבות הקבוצתית ולאפשר מדי שנה למאות קבוצות וחברות לקחת חלק בעשייה חברתית, מותאמת אישית, משמעותית ומהנה. זה מדהים לראות, בכל פעם מחדש, את השמחה וההנאה בפניהם של המתנדבים ובמקביל - את האור על פניהם של מקבלי הסיוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה