רכילות עסקית

נובאק ג'וקוביץ' חוגג בישראל, ויש מי ששומר עליו מקרוב

מלווה באבטחה צמודה של חברת "מוקד אמון" נובאק ג'וקוביץ' מתאמן ומבלה עד לעלייתו הערב למשחק הזוגות ביחד עם יונתן ארליך במסגרת טורניר ווטרג'ן תל אביב
מערכת ice | 
נובאק ג'וקוביץ' (צילום יח"צ)
בימים אלה מתקיים טורניר הטניס ווטרג'ן תל אביב מסבב 250-ATP ומשך אליו טניסאים מהשורה הראשונה, ובראשם נובאק ג'וקוביץ', אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה, שזוכה בימים האחרונים לאבטחה צמודה ומוקפדת מצד חטיבת האבטחה של קבוצת "מוקד אמון".

מאבטחי החברה, והעומד בראש החטיבה המנכ"ל רמי מגנזי, מלווים את "נולה" החל מנחיתתו בנמל התעופה בן גוריון, דרך טרמינל פתאל וכן בבית המלון רויאל ביץ' בתל אביב, בדרכו לאימונים, למסיבות העיתונאים ועוד. ג'וקוביץ' עצמו שיבח את תפקודם של המאבטחים שמאפשרים לו ליהנות מהשהות בארץ הקודש וגם להתמודד עם עדת המעריצים שעוטפת אותו בכל מקום שאליו הוא מגיע.
 
קבוצת "מוקד אמון" נוסדה בשנת 1981 ומורכבת משלוש חטיבות: חטיבת המוקד והטכנולוגיות, חטיבת האבטחה והשמירה וחטיבת הניקיון. הקבוצה מתמחה במתן שירותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות טכנולוגיות, שירותי אבטחה ושמירה ושירותי ניקיון לעסקים.
ג'וקוביץ' יחל הערב (רביעי), ביחד עם יונתן ארליך, את דרכו בטורניר הזוגות. בנוסף, יפגוש בטורניר היחידים את המנצח בהתמודדות היום בין תיאגו מונטרו לפבלו אנדוחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה