עסקי ספורט

נובאק ג'וקוביץ' נחת בישראל: "אנסה להגיע לכאן יותר בעתיד"

נובאק ג'וקוביץ', הטניסאי הטוב ביותר בעולם, נחת בישראל לקראת טורניר לקראת השתתפותו בטורניר הטניס "WATER GEN OPEN" בתל אביב. בריאיון מיוחד שערך הסרבי הוא מספר על הפרידה מהחבר שפרש השבוע פדרר ועל החיבה המיוחדת לישראל. "התרגשתי מאוד להגיע לישראל. עבר יותר מדי זמן", סיפר כוכב הטניס הבין-לאומי.
מערכת ice | 
נובאק ג'וקוביץ' (צילום יחצ)

נובאק ג'וקוביץ', הטניסאי הטוב ביותר בעולם, נחת אתמול (שני) בישראל לקראת טורניר לקראת השתתפותו בטורניר הטניס "WATER GEN OPEN" בתל אביב. בריאיון מיוחד שערך הסרבי ל-N12 הוא מספר על הפרידה מהחבר שפרש השבוע פדרר ועל החיבה המיוחדת לישראל. "התרגשתי מאוד להגיע לישראל. עבר יותר מדי זמן", סיפר כוכב הטניס הבין-לאומי.

"אני אנסה להגיע לעיתים קרובות יותר בעתיד. התרגשתי מאוד להגיע לישראל. אני חושב שעברו יותר מ-15 שנה מאז הגעתי לכאן לראשונה, ושיחקתי באצטדיון רמת השרון במשחקי גביע דייוויס, סרביה-ישראל ושהיתי בהרצליה. אני זוכר את זה. נהניתי לבלות בתל אביב בפעם הקודמת שהייתי כאן וגם בירושלים, שבה ביקרתי כשהייתי כאן", אמר תחילה הסרבי.
 



על כך שישתף פעולה עם הטניסאי הישראלי האגדי, יוני ארליך, בפעם האחרונה בקריירה שלו אחרי שארליך הודיעה לאחרונה על פרישה, אמר ג'וקוביץ': "הייתה לו קריירה נפלאה, הוא יכול להיות גאה מאוד במה שהוא השיג. התואר היחיד שזכיתי בו בחיי בזוגות היה איתו באליפות קווינס בלונדון ב-2010, לפני 12 שנה. אנחנו אוהבים לצחוק ולהיזכר בתקופה ההיא. אני נהנה לשחק טניס ולהיות עם החברים שלי".


על הפרישה של רוג'ר פדרר אמר: "אפשר לומר שזו נקודת מפנה אבל אנחנו, המבוגרים, לא מוותרים בקלות כזאת לצעירים. נדאל ואני עדיין משחקים בכל הכוח ומצליחים, עדיין מנסים להתחרות על התארים החשובים ביותר בטניס. אני חושב שזה מעולה כי נדאל, פדרר, אני, מארי, ואוורינקה, כל מי שזכה באחד או בכמה 'גראנד סלאם' ועשה היסטוריה בספורט, אני חושב שזה חשוב ברמה העולמית בשביל הספורט הזה שננסה לשחק כמה שאנחנו יכולים".

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה