רכילות עסקית

"קניה, תתבגר": הראפר שקורא לווסט לשנות גישה לגירושין מקים

קיד קאדי, הראפר הידוע שהסתכסך בפומבי עם קניה ווסט בשנה האחרונה, סבור כי ווסט צריך להתמודד כמו "גבר בוגר" ויקבל את תביעת הגירושים של קים קרדשיאן. קאדי אמר כי מעשיו של ווסט "עצבנו" אותו ושההתמודדות עם בסיס המעריצים של ווסט השפיעה על בריאותו הנפשית
מערכת ice |  1
קניה ווסט (צילום מסך MTV)
"אם אתה לא יכול להיות גבר מבוגר ולהתמודד עם העובדה שאיבדת את האישה שלך, זו לא הבעיה ה-f-king שלי. אתה צריך להשתלט על עצמך כמו כל גבר בחיים האלה", אמר קאדי, בן 38, ל-Esquire בידיעה שפורסמה היום (רביעי).
קאדי וווסט הסתכסכו מוקדם יותר השנה לאחר שווסט, בן 45, ניתק את קודי מאלבומו "Donda 2" בגלל הידידות שלו עם פיט דווידסון. באותה תקופה דווידסון, כוכב "סאטרדיי נייט לייב" בן ה-28, יצא עם קרדשיאן בת ה-41.
"גם אני איבדתי נשים. ואני נאלצתי לעמוד בזה. אני לא צריך את זה בחיים שלי. אני לא צריך את זה", אמר קאדי, "אני לא מהילדים שלך. אני לא קים. זה לא משנה אם אני חבר של פיט או לא חבר של פיט. שום דבר מהדברים האלה לא היה קשור אלי", הוסיף קודי.
קאדי המשיך והודה שמעשיו של ווסט "עצבנו" אותו, מכיוון שההתמודדות עם בסיס המעריצים של ווסט השפיעה על בריאותו הנפשית: "אתה יודע איך זה מרגיש להתעורר יום אחד, להסתכל על המדיה החברתית שלך, ואתה בטרנד כי מישהו מדבר עליך משהו?" הוא הסביר, "ואז הטרולים של האדם הזה שולחים לך הודעות באינסטגרם ובטוויטר? הכל בתגובות שלך?"
קאדי המשיך, "זה עצבן אותי. שהיה לו את הכוח להתעסק איתי באותו שבוע. שהוא השתמש בכוח שלו כדי להתעסק איתי. זה עצבן אותי. אתה מזדיין עם הבריאות הנפשית שלי עכשיו, אחי."
הראפר, הזמר והשחקן  - ששמו האמיתי הוא סקוט רמון סגורו מסקודי - הוסיף כי יש לו "אפס סובלנות לאנרגיות הלא נכונות", ואמר לרשת שהוא לא מתכוון לסלוח ולשכוח את מעשיו של ווסט בקרוב. קאדי הדגיש שלמרות שהוא עדיין אוהב את ווסט, הוא יכול גם "להעיף אותך מהחיים שלי".
קרדשיאן, בת 41, הגישה תביעת גירושין מווסט לאחר שבע שנות נישואים בפברואר 2021. בני הזוג המנוכרים חולקים ארבעה ילדים: נורת', 9, סיינט, 6, שיקגו, 4, ופסאלם, 3.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרבי
    נועם בן ישראל 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבי מלובביץ'
    סגור