רכילות עסקית

ריצ'רד גיר רוכש את הבית של פול סיימון - בזול

השחקן ריצ'רד גיר רוכש את האחוזה של הזוג פול סיימון ואידי בריקל, שהפסידו על הנכס מיליונים. זה הבית החדש של כוכב "האישה יפה"
מערכת ice | 
פול סיימון, ריצ'רד גיר (צילום פייסבוק/ פול סיימון, ויקיפדיה)

השחקן ריצ'רד גיר נחשף כקונה של האחוזה בניו כנען, קונטיקט, שהפאוור קאפל המוזיקלי פול סיימון ואידי בריקל מכרו בחודש שעבר בהפסד של מיליוני דולרים, כך עולה מדיווח ב" Mansion Global".

לפי הפרסום, סיימון, בן ה-80 וגברת בריקל, בת ה-56, רכשו את הנכס המשתרע על פני 31.8 דונם תמורת 16.5 מיליון דולר ב-2002. השניים הציבולו תג מחיר של 13.9 מיליון דולר ב-2019, מאוחר יותר הורידו את המחיר המבוקש ל-11.9 מיליון דולר, ואז רשמו אותו מחדש עבור 12 מיליון דולר בתחילת 2021. לבסוף, האחוזה נמכרה לגיר תמורת 10.8 מיליון דולר בתחילת יולי.
 



האחוזה רחבת הידיים בסגנון כפרי אנגלי נרכשה על ידי קרן הקשורה גם לנכס בצפון מדינת ניו יורק שנמכר לאחרונה, לפי המגזין האמריקאי, על ידי כוכב "האישה היפה". בדיווח צוין כי שני הבתים הכוללים שישה חדרי שינה בסך הכל ממוקמים באחוזת קונטיקט, עם בית מגורים ראשי משנת 1938 שתוכנן על ידי האדריכל הרולד ר. סליפר הכולל תקרות גבוהות, חלונות גדולים, קמינים ועבודת יד בעבודת יד, לפי רישום קודם עם טיילור טייט וליבי מאטסון מהוליהאן לורנס.
 


הנכס כולל גם שירותים חיצוניים נרחבים, החל מחצרות פטיו מדורגות, בריכה וגן ועד שבילי יער, כמו גם פלגים, בריכות טבעיות ומפלים. גיר גרף לאחרונה רווח ממכירת הנכס שלו בפאונד רידג', ניו יורק, לאחר שרכש את האחוזה ששטחה 50 דונם תמורת 1.51 מיליון דולר ב-1986, ומכר אותה ב-24.15 מיליון דולר מוקדם יותר השנה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה