השוק

הבעת אמון באלקטרה נדל"ן: מגדל והפניקס השקיעו כ-120 מיליון שקל

החברה השלימה מהלך של גיוס הון בהיקף של כ-120 מיליון שקל במסגרת הנפקת מניות פרטית. במסגרת ההנפקה, קבוצת מגדל השקיעה כ-100 מיליון שקל והפכה לבעלת עניין בחברה, וקבוצת הפניקס, שהינה בעלת עניין בחברה, השקיעה כ-20 מיליון שקל ובכך הגדילה את אחזקתה בחברה. ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 36.25 שקלים למניה
מערכת ice |  1
אמיר יניב (צילום אלדד רפאלי, pixabay)
הבעת אמון בחברת אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו: החברה מדווחת היום (שלישי) כי השלימה מהלך של גיוס הון בהיקף של כ-120 מיליון שקל במסגרת הנפקת מניות פרטית למגדל ולהפניקס.
במסגרת ההנפקה, קבוצת מגדל השקיעה כ-100 מיליון שקל והפכה לבעלת עניין בחברה, וקבוצת הפניקס, שהינה בעלת עניין בחברה, השקיעה כ-20 מיליון שקל ובכך הגדילה את אחזקתה בחברה. ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 36.25 שקלים למניה
אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו, עוסקת בהקמה וניהול קרנות השקעה פרטיות. החברה מנהלת נכון למועד פרסום הדוחות הכספיים לרבעון השלישי לשנת 2023, 5 פלטפורמות השקעה: מקבצי דיור- כ-34 אלף יחידות דיור (3 קרנות), חוב למקבצי דיור - 55 עסקאות חוב (2 קרנות), בתים פרטיים להשכרה 3,827 בתים צמודי קרקע (23 שותפויות), ריט מלונאות - 7 מלונות בארה"ב, וקרן להשקעות הזדמנותיות בבריטניה (שני בנייני משרדים).
בנוסף על כך, מחזיקה החברה יחד עם שותפים, בשתי חטיבות קרקע סמוכות המיועדות בעיקר לפיתוח מתחמי מגורים להשכרה בדרום מיאמי. נכון לסוף הרבעון השלישי של 2023, שווי נכסי הנדל"ן תחת ניהול החברה עומד על כ-9.8 מיליארד דולר. הון המשקיעים המנוהל מסתכם בכ-4.8 מיליארד דולר.
אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "השקעתן של שתי חברות ביטוח מובילות, מגדל והפניקס,  מהווה הבעת אמון בחברה ובמודל העסקי שלה. הגיוס יחזק את בסיס ההון של החברה ויאפשר את המשך פיתוח עסקיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיפנו תשומת לב לקרנות הפרטיות שלהם
    רועי 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריבית היוון גבוהה. הבטוחות נשחקות ומאוד מוזר שזה לא משפיע על שווי הקרנות.
    סגור